مهاجرانی به محسن رضایی: از قدرت کناره‌گیری کن مهاجرانی به محسن رضایی: از قدرت کناره‌گیری کن | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مهاجرانی به محسن رضایی: از قدرت کناره‌گیری کن

مهاجرانی به محسن رضایی: از قدرت کناره‌گیری کن

برترین‌ها: مهاجرانی وزیر پیشین ارشاد ضمن تقدیر از خدمات محسن رضایی در دوران جنگ، این موضوع را بیان که از نظر وی بهتر است دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به تدریس در دانشگاه بپردازد و از قدرت کناره گیری کند.

مهاجرانی به محسن رضایی: از قدرت کناره‌گیری کن

سید عطاالله مهاجرانی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«به خاطر برخى اظهارات قابل تأمل محسن رضایى، برخى در باره فرماندهى او در دوران جنگ تردید مى کنند. دوران جنگ را بایست به شکل کلى و متناسب با نتیجه داورى کرد. در واقع همه دنیا در برابر ایران بود. آمریکا و شوروى برغم جنگ سرد هر دو در جبهه عراق بودند. چین و فرانسه و انگلستان همین طور کشورهاى عربى منطقه صندوق عراق بودند. تمام محاسبات بر این مبنا بود که انقلاب اسلامى و نظام جمهورى اسلامى سرنگون مى شود. ملت ایران و کشور ایران تجزیه مى شود. ارتش و سپاه و بسیج بودند که استقلال ایران را حفظ کردند و صدام و حامیان را ناکام. صدام در جشن پیروزى اش مى گوید؛ فاو آزاد شد!

شایسته بود محسن رضایى بعد از اولین شکست در انتخاباتِ ریاست جمهورى از عروس قدرت براى همیشه خداحافظى کند و تمام همت خود را صرف تألیف خاطرات جنگ و تدریس در دانشگاه امام حسین قرار دهد. محسن رضایى از قهرمانان دوران جنگ تحمیلى است و هر جنگى مثل امواج دریا فراز و فرود دارد. منصف باشیم.»

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  شبگردی علی ربیعی در دره فرحزاد و پارک هرندی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *