موحدی کرمانی: جزو ۱۵ قدرت برتر دنیا هستیم، علم‌الهدی: آمریکا مثل سگ پارس می‌کند موحدی کرمانی: جزو ۱۵ قدرت برتر دنیا هستیم، علم‌الهدی: آمریکا مثل سگ پارس می‌کند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / موحدی کرمانی: جزو ۱۵ قدرت برتر دنیا هستیم، علم‌الهدی: آمریکا مثل سگ پارس می‌کند

موحدی کرمانی: جزو ۱۵ قدرت برتر دنیا هستیم، علم‌الهدی: آمریکا مثل سگ پارس می‌کند

خبرگزاری ایلنا: امامان جمعه تهران و مشهد در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن اشاره به مشکلات معیشتی مردم و  مساله برجام توصیه های مهمی خطاب به مسئولان ایراد کردند.

موحدی کرمانی: بخشی از مشکلات ناشی از تحریم‌هاست، علم‌الهدی: برخی توجیه‌گر کلاه‌برداران اروپایی شده‌اند

بخشی از مشکلات معیشتی مردم ناشی از تحریم‌ها است

حجت‌‌الاسلام محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه‌ دوم نماز جمعه این هفته تهران ضمن توصیه همگان به تقوا گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم. انقلابی که تفکر حکومت با تکیه بر معنویت، اسلامیت و مردم‌‌‌سالاری را عرضه کرد. نظام سلطه تمام توان خود را برای شکست انقلاب یا حداقل مهار آن به کار گرفت و در این چهار دهه از هیچ اقدامی و جنایتی فروگذار نکرد.

وی ادامه داد: فرصت نیست به اقدامات جنایتکارانه استکبار در این چهل سال اشاره کنم اما ایران ضعیف و ایران برده امریکا، به اذعان خود غربی‌ها بعد از چهل سال جزو ۱۵ کشور قدرتمند دنیا است.

رئیس جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه اخیرا دو موسسه معتبر امریکایی ایران را پس از امریکا، چین، روسیه، آلمان، ژاپن و هند هفتمین قدرت دنیا در رتبه‌‌‌بندی خود قرار داده‌اند، اظهار داشت: این سخنی است که دشمن می‌گوید ولی ما در کشور نابسامانی‌هایی داریم که مهم‌ترین آن مشکلات معیشتی مردم است که بخشی از آن ناشی از تحریم‌ها است.

موحدی کرمانی با بیان اینکه هر کجا تکیه مسئولان به ظرفیت‌‌‌های داخلی کشور و اعتماد به مردم و قشر جوان بود شاهد پیروزی بوده‌ایم، تصریح کرد: هر کجا با تکیه به بیرون عمل کردیم، فرصت‌ها را از دست دادیم و چیزی جز خسران نصیبمان نشد.

وی با تاکید بر اینکه آنچه نظام اسلامی را پیش برده حرکت در چهارچوب گفتمان انقلاب اسلامی و میدان دادن به جوانان پر شور، انقلابی و در یک کلمه تبعیت از رهبر انقلاب بوده است، خاطرنشان کرد: راه تداوم انقلاب و حل مشکلات کشور هم همین است. در همین رابطه چند تذکر به مسئولان محترم می‌دهم و آن، اینکه مقام معظم رهبری که دستور تشکیل هماهنگی اقتصادی سه قوه با حضور سران سه قوه را داده‌اند و به این شورا اختیارات ویژه جهت تصمیم‌‌‌گیران داده، لازم است به مواردی توجه کنند.

حتما بخوانید:  افتتاحیه‌ای با حضور واعظی و روحانی و بدون دستکش

موحدی کرمانی: بخشی از مشکلات ناشی از تحریم‌هاست، علم‌الهدی: برخی توجیه‌گر کلاه‌برداران اروپایی شده‌اند

مسئولان ما توجیه‌گر کلاه‌برداران اروپایی و امریکایی شده‌اند

حجت‌الاسلام سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مشهد با بیان اینکه امروز، روز اول دهه اول فاطمیه (س) است، گفت: وجود مقدس صدیقه اطهر (س)، مقابله و مقاومت‌شان برای ما قابل تامل است اما برخی‌ سعی کرده و تلاش می‌کنند مقابله و مقاومت‌ ایشان را در خط رقابت‌های سیاسی جلوه دهند.

علم‌الهدی خطاب به دلتمردان یادآور شد:‌ بعد دو، سه سال باید هوشیاری در شما ایجاد شود. اروپا روباهی است که سر ما کلاه گذاشت و در برجام ماند تا ما به دنبال توسعه هسته‌ای نرویم. آنچه خلاف توقع و انتظار ما است، این است که مسئولان ما توجیه‌گیر این کلاهبرداران شده‌اند. می‌گویند برجام نقش اقتصادی نداشت و هدف ما به خاطر مسائل امنیتی است.

وی ادامه داد: اگر روزنامه‌های ارزشی را قبول ندارید، روزنامه‌های خودتان را که قبول دارید. گفتید برجام برای رفع تحریم‌‌ها بوده است. مگر شعار ندادید که تحریم برداشته شد و… اما امروز می‌گویند به خاطر مسائل امنیتی. کدام امنیت؟ امریکا ۴۰ سال است که مثل سگ پارس می‌کند ولی به خاطر بچه‌ بسیجی‌ها جرات نزدیک شدن به ایران را هم ندارد. در چاله آب سنگین بتن ریختید که امریکا با ما جنگ نکند؟ امریکا اگر بداند صبح می‌تواند حمله کند، جنگ را تا ظهر عقب نمی‌‌اندازد.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه شما مامور آنها هستید، بیان کرد: شما زمانی به عنوان مسئول متدین ما وارد مذاکره شدید ولی حرف‌های امروز شما خلاف اعتقاد ماست.

وی افزود: جریان انقلابی و متدین در مقابل دید لیبرال اسلامی ایستادگی کرده و در داخل و خارج مقاومت می‌‌‌کنند ولو اینکه عددشان به اندازه شهدای صحرای کربلا باشد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *