موسوی‌لارگانی: بورس را قتلگاه مردم کرده‌اند موسوی‌لارگانی: بورس را قتلگاه مردم کرده‌اند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / موسوی‌لارگانی: بورس را قتلگاه مردم کرده‌اند

موسوی‌لارگانی: بورس را قتلگاه مردم کرده‌اند

دیده‌بان ایران: حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: سابقه نشان داده است دولت‌های ایران خود را مستاجری می‌دانند که عمرشان در خوشبینانه‌ترین شکل بعد از ۸ سال به اتمام خواهد رسید و از این رو هر کس در تلاش است توشه‌ای برای آینده، ماندگاری در قدرت و انباشت ثروت خویش جمع کند اما امیدواریم دولت رئیسی خلاف این را نشان دهد.

وی ادامه داد: اقدام رئیس جمهور در احیای سنت سفرهای استانی ستودنی است و باعث درک بهتر مشکلات و مسائل استان خواهد شد. توصیه می‌شود در سفرهای استانی مانند اسلاف خود در دام کمیت گرایی نیفتد. اینکه رئیسی در دسترس مردم باشد، نوعی روحیه عالی و دوست داشتنی است، اما این موضوع نیمی از کار است.

موسوی‌لارگانی: بورس را قتلگاه مردم کرده‌اند

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم در حوزه اقتصاد منتظر اقدام عملی هستند. بورس قتلگاه مردم شده و وزارت اقتصاد در موضع انفعال قرار گرفته است.

موسوی لارگانی افزود: در حوزه صنعت، اشتغال و کار آفرینی به جز شعار گزاف و بعضا خودستایی‌های نادرست شاهد برون داد مناسبی نبودیم. دو کلمه باید و نباید از اصلی‌ترین کلیدواژه‌های پر تکرار در سخنرانی‌های دولتمردان است که مخاطبی جز خودشان برای اجرا نیست.

وی تاکید کرد: تضعیف مرجعیت بدون تردید تضعیف انقلاب است. مراجع واقعا نگران زندگی مردم هستند، این در حالی است که تورم افسار پاره کرده و نیمی از مردم عملا قادر به خرید گوشت، برنج و لبنیات نیستند. یک مرجع تقلید دغدغه مردم را بیان کرد اما به وی اهانت شد که درست نبود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  علم‌الهدی: عامل مشکلات، چشم‌چرانی است

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *