موضع کمیته امداد درباره کمپین تحریم صندوق صدقات موضع کمیته امداد درباره کمپین تحریم صندوق صدقات | آوتاف
خانه / اخبار داغ / موضع کمیته امداد درباره کمپین تحریم صندوق صدقات

موضع کمیته امداد درباره کمپین تحریم صندوق صدقات

برترین ها: پست اینستاگرامی پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام (ره) در روزهای اخیر واکنش‌های بسیاری در بین اهالی رسانه و فضای مجازی برانگیخته است.

طی روزهای اخیر پرویز فتاح با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: از ابتدای حضورم در کمیته امداد، سرمایه اصلی امداد را اعتماد مردم دانستم و تأکیدم بر افزایش آن بوده است.

واکنش فتاح به کمپین «نه به صندوق صدقات»

خبرگزاری مهر به نقل از فتاح نوشت: قول داده‌ایم که همچون گذشته هیچ پولی از کمک‌های مردم در خارج از مرزهای ایران اسلامی مصرف نشود و بر این وعده خود صادق بوده‌ایم و خواهیم ماند. افزایش میزان مشارکت مردم در طرح‌های مختلف کمیته امداد در سال‌های اخیر نیز مؤید این موضوع است که از این بابت قدردان مردم نیکوکار ایران هستیم. اکنون که توفیقات کمیته امداد امام(ره) باعث سرخوردگی و عصبانیت آنان شده، انجام برخی شیطنت‌های هدایت‌شده از آن سوی مرزها و سعی در ایجاد خدشه بر اعتماد مردم عزیز به کمیته امداد آن هم در ایام مربوط به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و در آستانه روز جهانی قدس، ضرورت هوشیاری ملت عزیز ایران و همراهی بیش از پیش آنان را نمایان می‌کند و ما نیز مصمم‌تر از گذشته در مسیر پر خیر و برکت کمک به نیازمندان و محرومین گام برخواهیم داشت.مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین.

روز گذشته رئیس کمیته امداد امام خمینی در نشست خبری که در حاشیه اجرای طرح محسنین در جنب حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شده بود با شیطنت خواندن ادعای رسانه‌های ضدانقلاب مبنی بر کمک کمیته امداد از طریق صندوق صدقات به افطار مردم غزه تاکید کرد: ما این کمک را از محل جمع آوری کمک های مردمی ندادیم چون چنین حقی نداریم و این کار ممنوع است، برای هرکدام از این کشورها صندوق جداگانه جمع آوری کمک جود دارد.

حتما بخوانید:  فاتحه‌خوانیِ جنتی بر سر مزار مصباح یزدی

ایسنا به نقل از وی در ادامه آورد: به لطف خدا و کوری چشم دشمنان پس از این کمپین در آمد کمیته امداد امام خمینی(ره) افزایش پیدا کرد و کمپین شکست خورد تا خواری بر چشمان آنان باشد که امیدواریم این روند مثبت تداوم داشته باشد.

همچنین آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی؛  استاد برجسته حوزه علمیه در دیدار با فتاح رئیس کمیته امداد کشور با تأکید بر اینکه کمیته امداد کار یک دولت را انجام می‌دهد ادامه داد: آیا دولت موفق به انجام این امور یعنی رسیدگی به نیازمندان می‌شود و اگر هم انجام دهد تازه بعد از چند واسطه به این مأموریت دست می‌یابد اما کمیته امداد از روز نخست با کمترین هزینه به فقرا و نیازمندان کمک می‌کند.

در ادامه اخبار کامل مربوط به موضوع را بخوانبد:

کمیته امداد: پول مردم خارج از ایران هزینه نشده

مصباح: کمیته امداد کار یک دولت را انجام می‌دهد

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *