مکارم: حضور در آئین ۲۲ بهمن وظیفه شرعی است مکارم: حضور در آئین ۲۲ بهمن وظیفه شرعی است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مکارم: حضور در آئین ۲۲ بهمن وظیفه شرعی است

مکارم: حضور در آئین ۲۲ بهمن وظیفه شرعی است

خبرگزاری فارس: آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در آغاز درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، از همگان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نیز حضور گسترده در پای صندوق‌های رای دعوت کردند.

وی اظهار کرد: ما دو روز تاریخی ۲۲ بهمن و دوم اسفند روز انتخابات را در پیش داریم، این دو روز از یک نظر جنبه تاریخی برای ما دارد و باید ببینیم وظیفه ما در قبال این مساله چیست؟

این مرجع تقلید افزود: بدون شک مشکلاتی در کشور وجود دارد، مشکلات اقتصادی غوغا می‌کند و مردم نگرانی‌هایی از برخی مسؤولان دارند اما قهر با صندوق‌های رای و عدم حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عاقلانه نیست؛ بنده با صراحت عرض می‌کنم که به لحاظ اعتقاد شرعی هم حضور در راهپمایی و ۲۲ بهم را شرعا وظیفه می‌دانم، چراکه در غیر این صورت نظام و کشور تضعیف می شود و از سویی دیگر دشمن امیدوار و باعث فشار و تحریم بیشتر می شود.

آیت الله مکارم شیرازی بیان کرد: در شرایطی که دشمن خواب و خیال‌هایی در سر دارد، همگان باید عاقلانه فکر کنند و با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفندماه دشمن را مایوس کنند.

وی اضافه کرد: بحمدلله به برکت همین حضور مردمی و به فضل الهی چهل و یک سال خواب دشمنان تعبیر نشده و خیالات شان به واقعیت نپیوسته است؛ امیدوارم در ادامه راه نیز همین گونه باشد.

این مرجع تقلید ضمن دعا برای حل مشکلات کشور و مردم عزیز ایران اسلامی گفت: بنده معتقدم گره‌ها تدریجا از کار مردم گشوده می‌شود و اگر ما متوسل به امام زمان(عج) باشیم لطف ایشان هم شامل حال خواهد بود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  گزینه احتمالی دولت برای جانشینی «نوبخت»

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *