نتِ سیستان و بلوچستان به زودی وصل می‌شود! نتِ سیستان و بلوچستان به زودی وصل می‌شود! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نتِ سیستان و بلوچستان به زودی وصل می‌شود!

نتِ سیستان و بلوچستان به زودی وصل می‌شود!

برترین‌ها: رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی نمایندگان استان برای برقراری مجدد اتصال اینترنت در این استان، گفت که براساس اظهارات مقامات استانی، اینترنت تا پایان هفته وصل می‌شود.

اینترنت سیستان و بلوچستان به زودی وصل می‌شود!

محمد نعیم امینی‌فرد:

* استان ما در جریان اعتراضات ناشی از افزایش قیمت بنزین جزو آرام‌ترین استان‌ها بود، ما اعتراضات محدود و آرامی داشتیم و هیچ مشکلی هم پیش نیامد. لذا توقع داشتیم به فوریت و در اولین فرصت اتصال اینترنت برقرار شود.

* وزیر کشور به عنوان رئیس شاک دستور اتصال اینترنت را دادند ولی ملاحظات امنیتی در استان وجود داشت و مسائل امنیتی به وجود آمد که غیر مرتبط با اعتراضات آبان‌ماه بود، لذا به درخواست شورای تامین استان اتصال اینترنت به تاخیر افتاد.

* همزمان با قطعی اینترنت در کل کشور اینترنت در استان سیستان و بلوچستان هم قطع شد، البته اینترنت خانگی برای یک مدت دو – سه روز وصل شد اما اینترنت موبایل وصل نشد و در حال حاضر اینترنت موبایل به طور کلی و اینترنت ADSL در مرکز و جنوب استان قطع است.

* نمایندگان استان و من به عنوان رئیس مجمع نمایندگان در این باره پیگیری‌هایی داشتیم و نهایتا مسوولان استانی قول دادند تا آخر هفته اینترنت وصل شود.

مردم سیستان و بلوچستان پس از بیست روز اینترنت ندارند و برخی واکنش ها را هم در توئیتر می‌بینید، لحظاتی پیش وعده دادند که تا پایان هفته وصل خواهد شد.

اینترنت سیستان و بلوچستان به زودی وصل می‌شود!

اینترنت سیستان و بلوچستان به زودی وصل می‌شود!

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پس از شیرهای وایتکسی، این بار شیرهای سمی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *