نرخ بادیگارد سلبریتی‌ها؛ روزی ۸۰۰ هزار تومان نرخ بادیگارد سلبریتی‌ها؛ روزی ۸۰۰ هزار تومان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نرخ بادیگارد سلبریتی‌ها؛ روزی ۸۰۰ هزار تومان

نرخ بادیگارد سلبریتی‌ها؛ روزی ۸۰۰ هزار تومان

روزنامه صبح نو نوشت: کار به جایی رسیده که تب استخدام محافظ شخصی و بادیگارد برای برخی از خواننده‌ها، بازیگران و حتی ورزشکاران، بالا گرفته است.

خبرنگار ما با یکی از شرکت‌های معروف در زمینه تشریفات گفت‌وگویی انجام داد که حاوی نکات جالبی است. این مکالمه درمورد نحوه استخدام محافظ شخصی برای بازیگران است.

نرخ بادیگارد سلبریتی‌ها؛ روزی ۸۰۰ هزار تومان

آیا به عنوان محافظ شخصی آن هم به طور دائم قرارداد می‌بندید؟

بله جناب به طور ثابت هم همکاری می‌کنیم. اگر سایت ما را نگاه کنید اطلاعات کاملی وجود دارد.

بادیگاردهایمان همه دوره تشریفات را گذرانده‌اند. در سایت جدیدمان، عکس‌های جدیدی وجود خواهد داشت. برای مثال آقای «علی دایی» هرجا می‌روند ما در خدمتشان هستیم. البته خیلی‌های دیگر هم هستند.

با توجه به شهرت بازیگر مورد نظر و حساسیت‌های این کار، آیا تجربیات لازم را برای این کار دارید؟

بله کاملاً! اگر عکس‌های کاری ما را ببینید متوجه می‌شوید که تماماً با آدم‌های مشهور کار می‌کنیم. اصولاً این موضوع کار ماست.

برای حفاظت بازیگر از چه تجهیزاتی استفاده می‌کنید؟

برای بازیگران به هیچ عنوان از سلاح گرم استفاده نمی‌کنیم. ولی برای استفاده از تجهیزاتی مثل افشانه اشک‌آور و شوکر، امکان دریافت مجوز داریم.

مبلغ قرارداد چقدر است؟

ما دو نوع بادیگارد داریم. برخی هستند که دوره نظامی دیده‌اند و همه به لحاظ قد و سایز به یک اندازه هستند. شیفت هشت ساعته این محافظ‌ها هشتصدهزارتومان است.

اگر از آن هشت ساعت بیشتر شود شیفت دوم حساب می‌شود. برخی دیگر از بادیگاردها هستند که آنها اجازه حمل سلاح ندارند و دوره نظامی ندیده‌اند. صرفاً می‌توانند کنار بازیگر حضور داشته باشند.

حتما بخوانید:  پسر ۱۱ساله اوکراینی شگفتی‌ساز شد

البته همان سیستم بادیگاردینگ را دارند اما اجازه حمل سلاح ندارند. ضمناً اگر دو نفر بخواهید لزوماً هردو یک قد و سایز نیستنداین نکته را هم اضافه کنم که مبلغ هشتصدهزارتومان که عرض کردم بابت سرویس روزانه است و در بازه زمانی طولانی‌تر می‌توانید از «آفر»های ما استفاده کنید و تخفیفی برای شما تعلق خواهد گرفت

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *