نرخ دلار و طلا صعودی شد، بازار باز است نرخ دلار و طلا صعودی شد، بازار باز است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نرخ دلار و طلا صعودی شد، بازار باز است

نرخ دلار و طلا صعودی شد، بازار باز است

برترین‌ها: بازار دلار، سکه و طلا امروز هم با نوسان قیمتی همراه شد. همچنین خبر رسیده است که تمام واحدهای صنفی بازار بزرگ تهران امروز باز است و بازار روند عادی خود را سپری می‌کند.  

قیمت دلار و طلا صعودی، بازار باز است

دلار در یک قدمی نیمه کانال ۱۲ هزار تومان

قیمت دلار در صرافی‌های مجاز بانکی با افزایشی نزدیک به صد تومان به ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

قیمت دلار که از روز شنبه افزایشی قابل توجه را تجربه کرده است، امروز نیز با تداوم پیشروی به نیمه کانال ۱۲ هزار تومان نزدیک شد.

فعالان بازار می‌گویند موج سواری دلالان بر ماجرای بنزین مهمترین عامل به هم خوردن تعادل این بازار است اما همتی، رییس کل بانک مرکزی تاکید دارد بانک مرکزی احاطه کامل و کافی بر وضعیت بازار دارد. وی به سرمایه گذاران در بازار ارز هشدار داده است مراقب دارایی های خود باشند.

گزارش های رسیده نشان می دهد تمایل به خرید دلار از پس مدتهای طولانی بار دیگر بالا رفته است. امروز صرافی‌های مجاز بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان خریداری کردند .

قیمت هر یورو نیز در صرافی‌های مجاز بانکی به ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان رسید که در قیاس با روز گذشته افزایش یافته است . در عین حال قیمت خرید دلار از مردم در صرافی‌های مجاز برابر با ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است.

قیمت دلار و طلا صعودی، بازار باز است

طلا و سکه بالا رفت

بازار سکه و طلا امروز با نوسان قیمتی همراه بود؛ به طوری که قیمت سکه تمام بهار آزادی به ۴ میلیون و ۲۷۱ هزار تومان و طلای ۱۸عیار هم ۴۲۵ هزار و ۹۱۸ تومان رسید.

حتما بخوانید:  مصدومیت شدید سردار آزمون در تمرین کازان

سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران با قیمت ۴ میلیون و ۲۷۱ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۲۲۹ هزار تومان فروخته شد.

این در حالی است که دیروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات بازار آزاد تهران با قیمت ۴ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان به فروش رفت.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۱۸۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۳۸۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۵۹ هزار تومان بود. نیم سکه دیروز با قیمت ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۸۳۰ هزار تومان داد و ستد می شد.

در هین حال، قیمت طلای ۱۸ عیار امروز در بازار تهران ۴۲۵ هزار و ۹۱۸ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۴۶۵ دلار معامله می‌شود.دیروز هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۲۲ هزار تومان بود.

بازار تهران باز است

نایب رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه بازار تهران باز است و روند عادی خود را سپری می‌کند، گفت: ارگان‌های مربوطه برای کنترل قیمت‌ها کار خود را آغاز کرده‌اند و نظارت و بازرسی‌ها آغاز شده است.

ابراهیم درستی درباره وضعیت امروز بازار بزرگ تهران گفت: تمام واحدهای صنفی بازار بزرگ تهران امروز باز است و بازار روند عادی خود را سپری می‌کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *