نرخ دلار ۴ رقمی شد نرخ دلار ۴ رقمی شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نرخ دلار ۴ رقمی شد

نرخ دلار ۴ رقمی شد

نرخ دلار چند روز گذشته وارد کانال ۹ هزار تومانی شد و بازار در حالی به کار خود ادامه داد که برخی از فعالان با شروع هفته روند کاهشی این ارز را پیش بینی کرده بودند.

با این حال دلار اول هفته را با روند نزولی قیمت آغاز کرد و امروز نیز در کانال ۹ هزار تومانی به کار خود ادامه داد.

این درحالی است که با کاهش دوباره نرخ ارز افرادی که به امید سود در این بازار دلار خریداری کرده بودند برای فروش به بازار آمدند و برخی صرافان هراس فروش ارز خانگی را دلیل افزایش تقاضا برای فروش ارز می‌دانند.

نرخ دلار 4 رقمی شد

بررس بازار طلا سکه نیز نشان می‌دهد که تداوم کاهشی نرخ ارز بر این بازار نیز تاثیر گذار بوده و سکه امامی با کاهش حدود ۲۰۰ هزار تومانی قیمت روبرو شد از طرفی قیمت طلای ۱۸ عیار نیز بی نصیب از این کاهش قیمت نبوده است.

فروش دلار ۹۹۵۰ تومانی در فردوسی

امروز صبح صرافی‌های دولتی قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش ۱۹۰ تومانی نسبت به صبح دیروز ۹ هزار و ۹۹۵ تومان اعلام کردند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با کاهش ۱۸۰ تومانی نسبت به صبح دیروز با قیمت ۹ هزار و ۹۷۰ تومان خریداری می‌کردند.

قیمت ها در صرافی ملی کاهش یافت؛ ابتدا قیمت دلار از ۹۹۹۵ تومان صبح به ۹۹۸۰ تومان رسید؛ همزمان در این صرافی دلار با قیمت ۹۹۶۰ تومان از مردم خریداری می شد.

ولی هم اکنون دلار در این صرافی با قیمت ۹۹۵۰ تومان فروخته و با قیمت ۹۹۳۰ تومان از مردم خریداری شد.

حتما بخوانید:  قیمت عجیب اپل برای یک تکه پارچه

همچنین قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های دولتی با کاهش ۱۵۰ تومانی نسبت به صبح دیروز ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان رسید؛ قیمت خرید یورو نیز با ۱۰۰ تومان کاهش نسبت به صبح دیروز در صرافی‌های دولتی ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شد.

قیمت یورو نیز نسبت به صبح امروز با کاهش همراه شده است؛ ابتدا قیمت یورو با کاهش قیمت نسبت به صبح با قیمت ۱۱ هزار و ۸۸۰ تومان فروخته و با قیمت ۱۱ هزار و ۸۴۰ تومان خریداری می شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *