نرم‌نرمک طارمی نزدیک پرسپولیس نرم‌نرمک طارمی نزدیک پرسپولیس | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نرم‌نرمک طارمی نزدیک پرسپولیس

نرم‌نرمک طارمی نزدیک پرسپولیس

روزنامه هواداری پرسپولیس بعد از مدت ها عکسی از طارمی را به روی صفحه اول خود آورده و به نظر می رسد مسئولان باشگاه به دنبال این هستند که بعد از منتفی شدن حضور قوچان نژاد، طارمی را به پرسپولیس برگردانند. گزارش روزنامه فرهیختگان را در این رابطه بخوانید.

«هر چی برانکو بگه»، غیر از بازگشت طارمی!

پرسپولیس اکثر خریدهایش برای نیم فصل دوم لیگ برتر را همان ابتدای فصل انجام داد و در نقل و انتقالات زمستانی هم تنها به دنبال جذب یک مدافع و یک مهاجم بود. با انتقال قرضی محمد نادری قرمزها تنها یک خرید تا بستن پرونده نقل‌وانتقالات خود فاصله دارند و همه منتظرند مهاجم جدید تیم برانکو را ببینند.

همان اوایل صحبت از احتمال بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس مطرح شد اما مبلغ بالای فسخ قرارداد وی با الغرافه از یک‌سو و موضع‌گیری هواداران پرسپولیس از سوی دیگر باعث شد باشگاه و برانکو سراغ گزینه‌های خارجی بروند اما با وجود اخباری که از مذاکرات شخص برانکو با گزینه‌های اروپایی منتشر می‌شود، برخی می‌گویند که اولویت مربی کروات، بازگشت طارمی است!

یک منبع آگاه در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «برانکو به باشگاه گفته اگر شرایط فراهم شود بهتر است طارمی برگردد و در حال حاضر نمی‌توان مهاجم خوب خارجی جذب کرد اما هم برانکو و هم مدیران باشگاه پرسپولیس نگران موضع‌گیری هواداران پرسپولیس درخصوص این انتقال هستند؛ انتقالی که می‌تواند حمایت گسترده و یکپارچه هواداران از تیم برانکو را خدشه‌دار کند و باعث ایجاد دودستگی بین هواداران شود.

در همین راستا اخیرا سیدجلال حسینی هم مدعی شده که بازیکنان پرسپولیس از بازگشت طارمی استقبال می‌کنند به این شرط که برانکو او را بپذیرد!

حتما بخوانید:  عامل دستکاری در نظرسنجی تلویزیونی شناسایی شد

از شواهد و قرائن پیداست که مسئولان پرسپولیس با مطرح کردن بحث بازگشت طارمی در حال سنجش جو هواداری هستند و فعلا نیز بازخورد مثبتی نگرفته‌اند چراکه طی روزهای اخیر پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی موضع کامل منفی علیه بازگشت طارمی گرفته و دیگر خبری از «هر چی برانکو بگه» هم در کامنت‌هایشان نیست و تاکید کرده‌اند که شماره ۹ این تیم تنها باید بر تن مهدی ترابی برود و طارمی حق برگشت ندارد.

این موضع‌گیری‌ها در نهایت می‌تواند منجر به منتفی شدن بازگشت طارمی شود، مهاجمی که در قطر هم منتقدان زیادی دارد و اگر قرار باشد مدیران الغرافه نیز به انتقاد هواداران‌شان اهمیت دهند احتمالا مشکلی با فسخ قرارداد این مهاجم ایرانی نخواهند داشت!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *