نسخه عجیب معاون وزیر بهداشت برای درمانِ کرونا نسخه عجیب معاون وزیر بهداشت برای درمانِ کرونا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نسخه عجیب معاون وزیر بهداشت برای درمانِ کرونا

نسخه عجیب معاون وزیر بهداشت برای درمانِ کرونا

وبدا: معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در بخش سرپایی کرونا در حال حاضر درمان خاصی نداریم و درمان کرونا بر مبنای ظهور علائم بالینی است اما می توانیم از مکمل هایی مانند استفاده از عناب، زعفران، سیر و شیرین بیان که در طب ایرانی بر روی آن توسط اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کار شده، استفاده کنیم.

نسخه عطاریِ معاون وزیر بهداشت برای کرونا

دکتر قاسم جان بابایی در حاشیه چهل و هفتمین جلسه کمیته علمی کشوری کووید۱۹ که در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه امروز کمیته علمی کشوری کرونا جایگاه طب ایرانی در درمان کرونا بررسی شد. تاریخچه طب ایرانی بسیار غنی و هزار ساله است و پس از بررسی های لازم، در مورد استفاده از مکمل های مورد تایید طب ایرانی در بخش سرپایی کرونا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: برخی از این مکمل ها در حال حاضر توسط مردم استفاده می شود اما از این مکمل ها می توان صرفا در موارد سرپایی بیماری استفاده کرد البته حتما بعد از اینکه بیماران توسط پزشکان ویزیت و معاینه می شوند و کرونای خفیف یا متوسط که نیاز به بستری ندارند، تشخیص داده می شود می توان از مکمل های طب ایرانی که مطالعات دانشگاهی آن انجام شده، استفاده کرد.

دکتر جان بابایی تاکید کرد: برای بیماران بستری، توصیه می کنیم که به هیچ عنوان مردم خوددرمانی نکنند. اساتید رشته طب ایرانی در کشور فعالیت دارند و در برخی از بیمارستانها مشاوره می دهند. حتما بیماران باید در موارد بستری بر اساس نظر پزشک معالج یا مشاور، عمل کنند و از مکمل های طب ایرانی استفاده نشود تا پزشک، تصمیم گیری کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  آرسنال ۱-۲ سیتی؛ رستگاری در دقیقه ۳+۹۰

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *