نفت ارزان شد، بنزین هم باید ارزان شود؟ نفت ارزان شد، بنزین هم باید ارزان شود؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نفت ارزان شد، بنزین هم باید ارزان شود؟

نفت ارزان شد، بنزین هم باید ارزان شود؟

برترین‌ها: تغییر ناگهانی قیمت نفت در بازارهای جهانی اعتراض برخی کاربران و اهالی رسانه را در پی داشته است.

روز گذشته قیمت هر بشکه نفت پایه وست تگزاس اینترمدیت برای تحویل در ماه مه، در جریان معاملات بازارهای جهانی، بزرگ‌ترین سقوط روزانه خود را تجربه کرد و با ۳۱۶ درصد کاهش به منفی ۳۹ دلار و ۵۵ سنت رسید که رقمی بی‌سابقه در طول تاریخ به شمار می‌رود.

نفت ارزان شد، بنزین هم باید ارزان شود؟

سهند ایرانمهر (روزنامه‌گار) نوشت: هدف از افزایش قیمت بنزین(آبانماه) شناورسازی آن با قیمت جهانی و جلوگیری از قاچاق ناشی از اختلاف قیمت بود. بحران کرونا قیمت بنزین فوب خلیج فارس را از لیتری ۳۸سنت به زیر ۲۰سنت رسانده. دولت کی می‌خواهد به هدف اعلامی خود در شناورسازی عمل کند و قیمت بنزین مصرفی مردم را پایین بیاورد؟

علیرضا صلواتی هم نوشت: وقتی گفتیم بجای «گران کردن نرخ بنزین» قیمت بنزین را «آزاد» کنید متهم به «نئولیبرالیسم» شدیم! حضرات بدانند که اکنون نرخ بنزین فوب خلیج‌فارس خیلی ارزانتر از ۳۰۰۰ تومان شده‌است!

کاربری به نام خیری نوشت: در دنیا همه اجناس هم اگر مجانی بشه برای ما ملت ایران فرقی نداره! باز هم سال دیگه پراید دوبرابر میشه بنزین گرون میشه برنج و روغن و کوفت و زهرمار و …. خلاصه ما مثل همیشه آمادگی دوبرابر شدن گرفتاریها رو داریم!

کاربر دیگری به نام یاشار اسفندیاری نوشت: این توییت میزنم تا یک تلنگر به مسئولین محترم بخوره! آقای مسئول نفت شده صفر دلار ولی بنزین هنوز گرانه حداقل اگر ارزون نمیکنید سهمیه هارو افزایش بدید.

با همه این‌ها باید منتظر تحلیل‌های دقیق‌تری در این رابطه باشیم که آیا اصلا میان ارزان شدن نفت جهانی و بنزین ارتباط مستقیمی هست؟

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  عقب‌نشینیِ شهرداری تهران درباره بلیت اتوبوس

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *