نماینده رباط کریم: «علی‌اف» به دریوزگی روی آورده! نماینده رباط کریم: «علی‌اف» به دریوزگی روی آورده! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نماینده رباط کریم: «علی‌اف» به دریوزگی روی آورده!

نماینده رباط کریم: «علی‌اف» به دریوزگی روی آورده!

فارس: عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: الهام علی اف به دریوزگی از رژیم صهیونیستی روی آورده است.

f

حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم:

* (با اشاره به تحولات اخیر در نزدیک مرزهای شمال غربی ایران): الهام علی‌اف جایگاهی در میان ملتش ندارد و اقدامات وی سنخیتی با شعارها و رفتارها و روحیات انقلابی مردم آذربایجان که در مواقع مختلف از آنها می‌بینیم ندارد.

* مردم جمهوری آذربایجان چه در راهپیمایی اربعین در سال‌های قبل و چه در موارد دیگر بارها خود را ادامه‌دهنده راه شهدای این کشور و شهدای مقاومت معرفی کردند و آن مسیری نیست که الهام علی‌اف خواستار آن باشد و در آن مسیر حرکت کند.

* الهام علی‌اف امروز دریافته و درواقع احساس خطر کرده که پایه‌های قدرتش در آذربایجان در حال سست شدن است و دیگر نمی‌تواند با ظاهرسازی خودش را شیعه و دوستدار اهل بیت(ع) جا بزند.

* امروز علی‌اف به خیالش برای حفظ جایگاه خود در آذربایجان و در ظاهر برای مستحکم کردن پایه‌های قدرتش به دریوزگی و پناه بردن به رژیم صهیونیستی روی آورده و این پناهنده شدن، خود ناتوانی و اعلام شکستش را در مقابل ملت آذربایجان نشان می‌دهد.

* علی‌اف در حالی به رژیم صهیونیستی برای حفظ قدرتش پناه می‌برد که گویا نمی‌داند این رژیم در برابر چند چریک فلسطینی مستأصل است و نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. آن وقت چگونه می‌خواهد حامی الهام علی‌اف باشد و از او پشتیبانی کند.

* از سوی دیگر اگر علی‌اف و صهیونیست‌ها و ترکیه به دنبال ایجاد تهدید برای جمهوری اسلامی ایران هستند بهتر است به دوران جنگ تحمیلی ۸ ساله علیه ایران نگاه کنند، زمانی که هر دو بلوک غرب و شرق از صدام حمایت می‌کردند و به او سلاح می‌دادند اما این رژیم مسلح شده به سلاح‌های شرقی و غربی نتوانست کاری از پیش ببرد و از جمهوری اسلامی ایران در آن زمان شکست خورد. حال جمهوری اسلامی ایران که آن ارتش را شکست داد، به مراتب از آن زمان قدرتمندتر و قوی‌تر شده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  خبر فیلترینگ هوشمند اینستاگرام صحت ندارد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *