نماینده سبزوار: من اصلا به آمریکا اهمیتی نمی‌دهم نماینده سبزوار: من اصلا به آمریکا اهمیتی نمی‌دهم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نماینده سبزوار: من اصلا به آمریکا اهمیتی نمی‌دهم

نماینده سبزوار: من اصلا به آمریکا اهمیتی نمی‌دهم

خبرگزاری ایسنا: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: من اصلا به آمریکا اهمیتی نمی‌دهم.

یک نماینده: من اصلا به آمریکا اهمیتی نمی‌دهم

علی اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار:

(در پاسخ به اینکه رفتار دولت مطلوب شما با آمریکا چگونه خواهد بود): من اصلا به آمریکا اهمیتی نمی‌دهم. همین سوال نشان می‌دهد که جهت گیری سیاست خارجی ما اشتباه بوده است. ما باید این نگاه را کنار بگذاریم که اگر در آمریکا اتفاقی بیفتد، وضعیت ما تغییر می‌کند. اگر ما ساختار داخلی خود را مستحکم و تحریم را بی اثر کردیم، با قدرت سر میز مذاکره هر کسی می‌نشینیم. این قدرت می‌تواند ترامپ، بوش یا بایدن باشد.

البته باید به این نکته هم اشاره کنم که کسانی که این روزها در دولت جدید آمریکا مقام و منصب گرفته‌اند، منصوبان مذاکره با ایران در برجام هستند. این افراد در عین حال شش یا هفت قطعنامه علیه جمهوری اسلامی در شورای امنیت تصویب کرده و اجماع جهانی علیه ما شکل دادند. کابینه بایدن دلسوز ما نیست. این تصور که با آمدن بایدن همه چیز در ایران عالی می‌شود، نگاه مسئولان کشور باید به داخل گردد. ما از منابع کشور بد برداشت می‌کنیم. باید سطح و کیفیت بهره‌وری را بالا ببریم.

(در مورد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰): ما در طول سالهای گذشته، مدل‌های مختلف فکری را امتحان کرده‌ایم. تفکر ریاست جمهوری در دوره سازندگی، توسعه لیبرالی به هر قیمت بود. دولت سازندگی فکر می‌کرد که کشور را باید بر مبنای فرصت‌های داخلی و البته سرمایه‌های خارجی بسازد. این تفکر در دوره اصلاحات ادامه داشت و در دو دوره دولت تدبیر و امید هم به شکل متفاوتی امتداد یافت.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پشت پرده اعتراضات به قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *