«نه» به «CFT» با پیروی از سخن دکتر شریعتی! «نه» به «CFT» با پیروی از سخن دکتر شریعتی! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / «نه» به «CFT» با پیروی از سخن دکتر شریعتی!

«نه» به «CFT» با پیروی از سخن دکتر شریعتی!

خبرگزاری ایسنا: یک نماینده عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس پیشنهاد مناظره در تریبون‌های عمومی درباره FATF را مطرح کرد.

نصرالله پژمان‌فر در جلسه علنی صبح امروز در تذکری با اشاره حواشی بررسی قانون الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) گفت که برخی اجازه اظهار نظر در این باره را هم نمی‌دهند.

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دکتر شریعتی گفتند روحانیت هیچ وقت هیچ قرارداد استعماری را امضا نمی‌کند و ما هم همچنین اجازه‌ای نمی‌دهیم.

وی اضافه کرد: درباره موضوع FATF نقطه نظراتی از جانب شخصیت‌های مختلف ابراز می‌شود ولی خیلی از این افراد درباره این موضوع اجازه اظهار نظر کردن را به دیگران نمی‌دهند و به جای این که استدلال بیاورند و ادله خود را درباره این موضوع بیان کنند موضوعات دیگری را بیان می‌کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس اظهارکرد:‌ حتی در روزنامه‌های امروز فهرستی را درست کرده‌اند و گفته اند کدام نمایندگان سواد این کار را دارند یا ندارند.

پژمانفر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری به مسعود پزشکیان، گفت: بنده به عنوان یک نماینده منتقد قرارداد ناعادلانه و استعماری FATF حاضرم در تریبون‌های رسمی و عمومی با موافقان مباحثه و مناظره برگزار کنم و سوادم را نشان آنان بدهم.

نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد: اشکالی ندارد که افراد مختلف از ابعاد و زوایای مختلف به مسئله FATF ورود کنند و نظراتشان مطرح و موضوع را مورد نقادی قرار دهند اما نباید عده‌ای به خودشان حق دهند از طریق‌های رسمی و غیررسمی با ادبیات سخیف و توهین آمیز به منتقدان به ویژه ائمه جمعه و جماعات و شخصیتهای حقیقی و حقوقی که این قرارداد را استعماری می‌دانند، حمله کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  وعده وزیر جدید بهداشت درباره واکسیناسیون

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *