نوبخت: تحریم‌ها کشور را شکوفا کرد نوبخت: تحریم‌ها کشور را شکوفا کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نوبخت: تحریم‌ها کشور را شکوفا کرد

نوبخت: تحریم‌ها کشور را شکوفا کرد

خبرگزاری مهر: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: کشور در شرایط خاصی قرار دارد و تحریم های موجود باعث گردید توانمندی های کشور بیش از گذشته شکوفا شود.

محمد باقر نوبخت عصر پنجشنبه در شورای اقتصاد مقاومتی بیان کرد: ٣٨ پروژه در استان فارس دارای ویژگی‌های جهش تولید است که اگر با مشارکت بخش خصوصی ۱ هزار و ۳۵۱ میلیارد تومان در سال جاری برای این طرح‌های سرمایه گذاری صورت بگیرد و بالغ بر ۵ هزار و ۵٣۵ فرصت شغلی در فارس ایجاد خواهد شد.

نوبخت: تحریم‌ها کشور را شکوفا کرد

وی افزود: موضوعات و مشکلات استان فارس به صورت ویژه ای دسته بندی شده‌اند و در راستای برطرف شدن مشکلات آن می‌توان از این پروژه‌ها بهره برداری کرد.

او یادآور شد: تاکنون ۳ هزار و ٣٠٠ میلیارد تومان از ۵۵ پروژه‌ای که در استان فارس در پی سفر رئیس جمهوری به استان با اعتباری بالغ بر ۱ هزار میلیارد تومان مصوب شده بود تخصیص داده شد.

نوبخت تاکید کرد: در راستای تکمیل پروژه‌های ناتمام استان فارس بالغ بر ۱ هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان اعتبار نیاز است این در حالی است که برای تکمیل پروژه آزاد راه شیراز-اصفهان نیز ٣٠٠ میلیارد تومان باید تخصیص یابد.

معاون رئیس جمهور یادآور شد: ١۵ پروژه در استان فارس امکان تکمیل شدن با اعتباری بالغ بر ٢ هزار و ٣٧٠ میلیارد تومان را دارند.

او ادامه داد: در راستای تکمیل پروژه‌های جهش تولید با صدور مجوز در کشور بالغ بر ٨٠ هزار میلیارد تومان امکان برداشت از منابع مالی دولت وجود دارد و در راستای محقق شدن معنویات مقام معظم رهبری برای تمام استان‌های کشور برنامه ریزی جهش تولید صورت گرفته است.

حتما بخوانید:  آزار جنسی دختر ۴ ساله کرمانشاهی

به اعتقاد نوبخت کشور در شرایطی کاملاً متمایز نسبت به گذشته بوده و وجود تحریم‌ها برعلیه کشور باعث شد تا توانمندی‌های کشور بیش از گذشته شکوفا شده و ایران پس از تحریم‌ها با سرعت بیشتری در مسیر توسعه قرار بگیرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *