نیازمند، هدف جنجالی پرسپولیس در تابستان؟ نیازمند، هدف جنجالی پرسپولیس در تابستان؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نیازمند، هدف جنجالی پرسپولیس در تابستان؟

نیازمند، هدف جنجالی پرسپولیس در تابستان؟

روزنامه همشهری: چند روز قبل یک خبرنگار پرتغالی خبر داد که پیام نیازمند دروازه‌بان ملی‌پوش باشگاه سپاهان با قراردادی تا سال۲۰۲۴ و با بند فسخ ۲۰میلیون یورویی به تیم فوتبال پورتیموننزه پیوسته است؛ خبری که البته توسط این دروازه‌بان تکذیب شد. در ابتدای فصل جاری هم بحث پیوستن نیازمند به یک تیم پرتغالی مطرح شده بود ولی او تصمیم گرفت همکاری‌اش را با باشگاه سپاهان ادامه دهد.

با این حال روی تاوارس، مربی سابق دروازه‌بان‌های سپاهان که رابطه‌ای صمیمی با نیازمند دارد، همچنان در تلاش است تا شرایط لازم را برای حضور این بازیکن در فوتبال اروپا فراهم کند و بعید نیست که نیازمند در پایان فصل سپاهان را ترک کند. او در آخرین گفت‌وگویش به این موضوع هم اشاره کرد که بعد از اتمام فصل در مورد آینده تصمیم خواهد گرفت و جدایی نیازمند هم نمی‌تواند اتفاق خوبی برای سپاهان باشد.

نیازمند، هدف جنجالی پرسپولیس در تابستان؟

رد پیشنهاد ۱۲میلیاردی سپاهاننیازمند در ابتدای لیگ هجدهم به سپاهان پیوست و به‌خوبی توانست معضل دروازه‌بانی در این تیم را که از لیگ شانزدهم ایجاد شده بود، برطرف کند. سپاهانی‌ها هم به‌خوبی می‌دانند که حفظ این دروازه‌بان می‌تواند تا چندسال دیگر دروازه این تیم را بیمه کند ولی مسئله مهم این است که تیم اصفهانی هنوز با گلر ملی‌پوش خودش برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است.

آخرین اخبار حاکی از آن است که سپاهان برای فصل آینده پیشنهاد ۱۲میلیارد تومانی به نیازمند داده ولی این بازیکن پیشنهاد مدیران باشگاه را رد کرده و هنوز جواب روشنی به زردپوشان اصفهانی نداده است. سپاهان از باشگا‌ه‌های متمول فوتبال ایران است و بدون شک ماندن در این تیم باعث خواهد شد نیازمند هیچ‌وقت دغدغه دریافت حق و حقوقش را نداشته باشد. ولی او هنوز جوابی به سپاهان نداده و شاید در انتظار موقعیت‌های بهتر برای فصل آینده است.نیازمند پرسپولیسی می‌شود؟درحالی‌که ۷هفته به پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده است، از حالا شایعات مختلفی درخصوص نقل‌وانتقالات تابستانی شروع شده و نام پرسپولیس می‌تواند در صدر این شایعات قرار بگیرد. یحیی گل‌محمدی مدتی قبل در گفت‌وگو با همشهری به این موضوع اشاره کرد که باید اقدامات لازم را برای جذب چند بازیکن جدید آغاز کنند تا پرسپولیس تیم قوی‌تری برای فصل آینده داشته باشد. یکی از شایعاتی که این روزها به شکل جدی به گوش می‌رسد، احتمال حضور نیازمند در پرسپولیس است.

حتما بخوانید:  چرا برخی نگران رای ندادن احتمالیِ مردم هستند؟

او چند سال پیش در پیکان با داوود فنایی مربی گلرهای پرسپولیس کار کرده و رابطه‌ای بسیار صمیمی با این مربی دارد. از طرفی فنایی هم اعتقاد خاصی به نیازمند دارد و از گوشه و کنار شنیده می‌شود که دروازه‌بان سپاهان در تیررس کادرفنی پرسپولیس قرار گرفته است. این شایعه در حالی در محافل فوتبالی پیچیده که پرسپولیس بعد از رفتن علیرضا بیرانوند، تصمیم به جذب حامد لک گرفت و این دروازه‌بان هم فصل موفقیت‌آمیزی را در پرسپولیس پشت سر گذاشته است. لک بدون شک یکی از بهترین فصول فوتبالش را در پرسپولیس سپری کرده ولی اگر نیازمند به پرسپولیس بیاید، شرایط برای این دروازه‌بان تغییر خواهد کرد.

استفاده از ۲ گلرِ هم‌سطح قطعا برای پرسپولیس حاشیه ایجاد خواهد کرد و اگر نیازمند به پرسپولیس بیاید شاید لک تصمیم به جدایی بگیرد. با وجود این، جذب نیازمند می‌تواند یکی از اتفاقات جنجالی در فصل نقل‌وانتقالات باشد و طبیعتا سپاهان هم دوست ندارد ستاره ملی‌پوش خود را در تیم رقیب ببیند. دروازه‌بان سپاهان در تابستان یکی از چهره‌های پرسروصدای فصل نقل و انتقالات خواهد بود و باید دید شایعات در مورد حضور او در پرسپولیس رنگ حقیقت خواهد گرفت یا این دروازه‌بان مسیر دیگری را برای ادامه فوتبالش انتخاب خواهد کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *