همتی: حداقل دستمزد باید ۶.۵میلیون تومان باشد همتی: حداقل دستمزد باید ۶.۵میلیون تومان باشد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / همتی: حداقل دستمزد باید ۶.۵میلیون تومان باشد

همتی: حداقل دستمزد باید ۶.۵میلیون تومان باشد

ایرنا: عبدالناصر همتی در ویژه برنامه تبلیغاتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که از شبکه سبلان پخش شد، حاضر و اظهار داشت:

*الان شرایطی پیش آمده که نرخ ارز افزایش پیدا کرده و سفر به ایران و دیدن تاریخ، طبیعت و زیبایی‌های آن برای خیلی از خارجی‌ها جذاب است.

*نگاه ما بر مبنای تمرکز زدایی و تصمیم و پیشرفت در داخل استان است.

*قدرت خرید مردم در شهرها و روستاها به شدت کاهش پیدا کرده است که باید آن را افزایش دهیم؛ بخشی با اهدای کارت‌های اعتباری خرید که در کوتاه مدت بتواند کمکی برای مردم باشد و به تدریج اقساط را بازپرداخت نمایند.

*وی با تاکید بر اینکه تنها با یارانه نمی‌توان قدرت خرید مردم را بالا برد، یادآور شد: سال ۹۶ قدرت خرید حداقل دستمزد نزدیک به ۳۰۰ دلار بود که اگر با دلار امروز در نظر بگیریم، حداقل باید نزدیک ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باشد.

همتی: حداقل دستمزد باید ۶.۵ میلیون تومان باشد

*همه مردم استان‌ها مردم ایران هستند، باید بپذیریم هر استانی با وجود اختلاف‌های قومی و مذهبی همه مردم ایران هستند و در اعطای مسئولیت‌ها و هر اقدامی که می‌خواهیم در استان‌ها انجام دهیم، باید با خود نخبگان و مردم استان باشد.

*به طور تقریبی یک هفته مانده به انتخابات و بسیار تبلیغ می‌کنند که مردم با صندوق رای قهر کردند؛ رقیب من قهر با صندوق است اما اگر شما بیایید و رای خود را در صندوق بیاندازید، دیگر رقیبی نخواهم داشت.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  جنگل‌های شمال به نصف رسید!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *