همخوانی با ساسی در مدارس حاشیه‌ساز شد همخوانی با ساسی در مدارس حاشیه‌ساز شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / همخوانی با ساسی در مدارس حاشیه‌ساز شد

همخوانی با ساسی در مدارس حاشیه‌ساز شد

خبرگزاری فارس: چند روزی است که فیلم‌هایی از رقص و شادی در برخی مدارس دیده می‌شود.در هیچ کلیپی مشخص نیست که این مدارس دولتی یا غیردولتی هستند اصلا در تهران یا در شهرستان قرار دارند.

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران هم در این خصوص می‌گوید: شادی یک حق طبیعی و مسلم همه دانش‌آموزان است اما این شادی تعریف دارد.

کریمی افزود: متأسفانه برخی راه را به بیراهه می‌روند و آموزش و پرورش با این افراد برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: قوانین آموزش و پرورشی در کل کشور برای مدارس دولتی و غیردولتی یکسان است و مدیران مدارس باید دقت کنند تا خدایی نکرده افرادی وارد مدرسه نشوند که باعث شود حریم مدرسه خدشه‌دار شود.

رقاصی در مدارس برنامه‌ای طراحی شده است

آیت الله کعبی، عضو خبرگان با اشاره به انتشار کلیپ‌های رقاصی  در برخی مدارس کشور گفت: اتفاقاتی که این روزها در مدارس رخ داده و کلیپ‌هایی که پخش می‌شود، برنامه‌ای از پیش طراحی‌شده برای تضعیف روحیه معنوی ملّت ایران و برای تقویت ناهنجاری‌های اجتماعی و هنجارشکنی و مقابله با فضای ایمان و معنویت است.

کعبی با بیان اینکه همه نهادهای مسئول، اعم از آموزش و پرورش باید با این هنجارشکنی مقابله کنند، تصریح کرد: قطعاً پشت پرده این قضایا، همان آرایش جنگ فرهنگی دشمن است و ما در مقابل این هنجارشکنی‌ها نباید بی تفاوت باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند به این موضوع ورود کند و علیه مدارس و یا دستگاه‌هایی که کوتاهی داشته‌اند اعلام جرم و به دادستانی شکایت کند. قوه قضائیه هم باید ورود کند.

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *