همدلی: روحانی، عذرخواهی کردن بلد نیست همدلی: روحانی، عذرخواهی کردن بلد نیست | آوتاف
خانه / اخبار داغ / همدلی: روحانی، عذرخواهی کردن بلد نیست

همدلی: روحانی، عذرخواهی کردن بلد نیست

روزنامه همدلی در یادداشتی در انتقاد از مواضع رئیس جمهور درباره طرح اصلاح قیمت بنزین نوشت: با وجود انتقادهای مختلف از اجرای بد طرح افزایش قیمت بنزین و کشته و بازداشت شدن جمعی از مردم در حوادث بعد از این طرح، روحانی بدون هیچ اشاره‌ای به این حوادث و انتقادها فقط به تشریح دلایل خود می‌پردازد و درباره حوادث به سکوت خود ادامه می‌دهد.

در حالی که این تصمیم با مشارکت دو قوای دیگر به اجرا رسیده حالا همه، انگشت اتهام را به سوی دولت نشانه گرفته‌اند و مسبب همه این حوادث و اتفاقات اخیر را دولت معرفی می‌کنند. با این حال روحانی گویا تصمیم گرفته نه تنها به خاطر همه ناراحتی‌هایی که در این مدت به خاطر اجرای عجولانه افزایش نرخ بنزین برای مردم ایجاد شده عذرخواهی نکند، بلکه قصدی هم برای دفاع از دولت و عملکرد وزرای خود ندارد.

همه اتهاماتی را که حتی رقبای او متوجه دولت دوازدهم می‌کنند او احتمالا می‌شنود، ولی برای پاسخگویی به اتهامات یا شرایطی را در نظر می‌گیرد که برای همه روشن نیست یا اساسا قصدی برای این کار ندارد.

با این حال اتفاقاتی در دو هفته گذشته در سراسر کشور رخ داد که بسیاری از آن‌ها برخلاف وعده‌های انتخاباتی حسن روحانی بود. بسیاری از مردم و بدنه اجتماعی که دو بار برای پیروزی او پای صندوق‌های رای آمده بودند، انتظار دارند که روحانی حداقل برای تسکین آلام ملت هم که شده از پشت تریبون رسمی دولت برای وجود ناکارآمدی در اجرای تصمیم‌های اقتصادی از مردم عذرخواهی کند. خواسته‌ای که گویا قرار نیست محقق شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  جزئیات عجیب از نخستین جلسه دادگاه نجفی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *