همه حواشی فینال پُر حرف و حدیث جام حذفی همه حواشی فینال پُر حرف و حدیث جام حذفی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / همه حواشی فینال پُر حرف و حدیث جام حذفی

همه حواشی فینال پُر حرف و حدیث جام حذفی

برترین‌ها: فصل فوتبالی ۹۹-۹۸ فوتبال ایران با برگزاری فینال جام حذفی به پایان رسید. مسابقه‌ای که در آن تراکتور توانست استقلال حاشیه زده را با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کرده و قهرمان حذفی شود.

خلاصه بازی استقلال ۲ – تراکتور ۳

لحظه بالابردن جام قهرمانی حذفی توسط شجاعی

اما این بازی از ابندا پر از حاشیه بود: در پی مشخص شدن تیم داوری موعود بنیادی فر برای این بازی اعتراضات هم آغاز شد ابتدا بعضی خبرگزاری‌ها اعتراض داوران به این انتخاب را پوشش داده و مدعی شدند که انتخاب بنیادی فر برای قهرمان کردن استقلال انجام شده است. این اخبار، اعتراضات کادر مدیریتی تراکتور را هم در پی داشت و زنوزی مالک این باشگاه و سهرابی مدیر عامل هم در مصاحبه هایی ادعا کردند که می خواهند در ازای قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر یک جام را هم به استقلال بدهند.

اما بعد از مسابقه، نظر کارشناسان داوری خلاف این امر را نشان داد و مشخص شد تراکتور نه تنها از داوری ضرری نکرده بلکه قبل از گل دوم این تیم خطای هند اتفاق افتاد و داوری بازی کمترین زمان تلف شده این بازی را در نیمه دوم لحاظ کرده، آنهم در حالی که استقلال بی‌محابا برای ثبت گل مساوی بی‌تابی می کرد.

کارشناسی داوری فینال جام حذفی

تراکتوری‌ها که دومین جام تاریخ‌ فوتبالشان را گرفتند، البته اخلاق را باختند، ثبت رکورد ۲۴ دقیقه وقت تلف کردن در یک نیمه، مطمئنا از ارزش‌های این قهرمانی کم می‌کند، گرچه که این جام جای تبریک دارد به مردم شریف آذربایجان.

اتفاق باورنکردنی در فینال جام حذفی:

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *