هیولای شورلت با ۱۰ چرخ و قدرت ۱۴۰۰ اسب بخار هیولای شورلت با ۱۰ چرخ و قدرت ۱۴۰۰ اسب بخار | آوتاف
خانه / اخبار داغ / هیولای شورلت با ۱۰ چرخ و قدرت ۱۴۰۰ اسب بخار

هیولای شورلت با ۱۰ چرخ و قدرت ۱۴۰۰ اسب بخار

این نسخه ویژه از شورلت سیلورادو با ۱۰ چرخ و قدرت ۱۴۲۵ اسب بخار، یک هیولای به تمام معنا است.

در ادامه تصاویر و مشخصات آن را مشاهده کنید.

فورد F-150 رپتور با قیمت بیش از ۶۵ هزار دلار، یکی از عجیب و غریب‌ترین پیکاپ‌های موجود به شمار می‌رود. F-150 رپتور از قابلیت‌های آفرود متعدد و پیشرانه ۳٫۵ لیتری V6 با قدرت ۴۵۰ اسب بخار بهره می‌برد و گزینه‌ای ویژه برای علاقه‌مندان به پیکاپ‌ها است. با این حال، بعید است در برابر این نسخه خاص از شورلت سیلورادو ۳۵۰۰ HD مدل ۲۰۰۴ حرفی برای گفتن داشته باشد.

هیولای شورلت با ۱۰ چرخ و قدرت ۱۴۰۰ اسب بخار

فروشنده خودرو Gateway Classic Cars به‌تازگی نسخه‌ای عجیب از شورلت سیلورادو را با قیمتی نزدیک به فورد F-150 رپتور ارائه داده است. این نسخه از سیلورادو مجهز به یک پیشرانه ۸٫۷ لیتری V8 کادیلاک و گیربکس اتوماتیک ۵ سرعته «آلیسون» (Allison) است. این پیشرانه با بهره‌گیری از دو توربوشارژر «گرت» (Garrett)، قدرت ۱۴۲۵ اسب بخار و گشتاور ۲۲۶۵ نیوتون‌متر را تولید می‌کند.

هیولای شورلت با ۱۰ چرخ و قدرت ۱۴۰۰ اسب بخار

جهت ادای احترام به پیشرانه کادیلاک مذکور، اجزای نمای جلوی نسل دوم کادیلاک اسکالید شامل جلوپنجره، چراغ‌ها و سپر در نمای جلوی این خودرو به کار رفته است. رنگ این پیکاپ که پیش‌تر قرمز بود، حالا به مشکی تغییر کرده است تا در کنار جلوپنجره جدیدش بر ابهت آن بیفزاید. این پیکاپ در گذشته در نمایشگاه SEMA حضور پیدا کرده بود و حتی افتخار قرارگرفتن روی جلد مجله ‘Truckin را به دست آورده بود.

هیولای شورلت با ۱۰ چرخ و قدرت ۱۴۰۰ اسب بخار

این نسخه ویژه شورلت سیلورادو از ۱۰ چرخ ۲۲ اینچی Brentz برخوردار است. ۸ چرخ در دو محور عقب و ۲ چرخ در محور قرار دارند و برای جای‌گیری این ۸ چرخ در محورهای عقب، محفظه‌هایی حجیم در طرفین خودرو نصب شده است.

حتما بخوانید:  اعتراض تند و علنی فرهاد مجیدی به وزارت ورزش

هیولای شورلت با ۱۰ چرخ و قدرت ۱۴۰۰ اسب بخار

در فضای داخلی، طراحی پایه شورلت سیلورادو حفظ شده ولی تزئیناتی به آن افزوده شده است. حالا شاهد چرم کرم‌رنگ در صندلی‌ها و پنل‌های درب‌ها هستیم و یک سیستم صوتی جدید با حداقل دو اسپیکر بزرگ در هر درب، برای این خودرو در نظر گرفته شده است. رادیو در کنسول مرکزی نیز جای خود را به یک دستگاه مدرن‌تر با قابلیت مسیریابی داده است.

هیولای شورلت با ۱۰ چرخ و قدرت ۱۴۰۰ اسب بخار

ارقام عملکرد یا وزن نسخه ویژه شورلت سیلورادو مشخص نیست، اما بدون شک فوق‌العاده سریع و البته بسیار سنگین خواهد بود. شاید ۶۵ هزار دلار برای چنین خودرویی که سال‌ها از عرضه‌اش می‌گذرد، قیمت بالایی به نظر برسد ولی با توجه خروجی بسیار بالای پیشرانه، طراحی خاص و توانایی‌های این پیکاپ در شرایط مختلف، می‌توان گفت که قیمت آن منصفانه است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *