واعظی: این دولت، دولت روز‌های خوش نیست واعظی: این دولت، دولت روز‌های خوش نیست | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واعظی: این دولت، دولت روز‌های خوش نیست

واعظی: این دولت، دولت روز‌های خوش نیست

خبرگزاری ایلنا: سید محمود واعظی درباره این که برخی عقیده دارند اطرافیان رئیس‌جمهور اجازه نمی‌دهند وی با حامیان و جریان‌های سیاسی مختلف برای برون رفت از وضعیت موجود ارتباط داشته باشد، گفت: خیر چنین نیست، رییس‌جمهور با گروه‌ها و جریان‌های مختلف ارتباط دارد.

وی ادامه داد: هنوز چند روز از ماه مبارک رمضان نگذشته است در آن روزها گروه‌های مختلف آمدند و با رئیس‌جمهور به گفت‌وگو نشستند!

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: اتفاقا در مهمانی‌های امسال رئیس‌جمهور، ساز و کار به گونه‌ای طراحی شد که هیچ مقام دولتی و اعضای کابینه سر میز با ایشان ننشینند و این فرصت در اختیار میهمانان قرار داده شد.

وی با بیان این که از هنرمندان و سیاسیون گرفته تا سایر اقشار و گروه‌های مختلف با ایشان دیدار کردند، گفت: گروه‌های مختلف با دیدگاه‌ها و سلیقه‌های متفاوت با رئیس دولت به مذاکره و گفت‌وگو پرداختند.

واعظی خاطرنشان کرد: با وجود این که رئیس‌جمهور بسیار مشغله دارند اما این را قبول دارم که باید دیدارهای خود را با گروه‌ها و اقشار مختلف بیشتر کنند.

رئیس دفتر روحانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یکی از انتقادهای وارده به دولت عدم استفاده از ظرفیت نخبگان کشور است، عنوان کرد: بله، حدود شش الی هفت ماه است که دیدارها و گفت‌وگوهایی با جامعه نخبگان کشور داریم که در این نشست‌ها بر سر مسائل مختلف کشور بحث و تبادل نظر صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: نخبگان با هر گرایش فکری در این مذاکره و گفت‌وگوها حضور دارند و جناح بندی وجود ندارد.

واعظی با اشاره به این که دیدارهایی با نخبگان اصولگرا و اصلاح‌طلب، اساتید دانشگاه، روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه داشته‌ایم، گفت: در بدنه دولت باید از نخبگانی که عضو دولت نیستند بیشتر استفاده شود، ما نباید در دولت فقط یکسری آدم‌هایی که هر روز همدیگر را می‌بینند و تفکرات نزدیک به هم دارند، داشته باشیم.

حتما بخوانید:  توئیت خبرسازِ نماینده تهران درباره شکست ترامپ

وی تاکید کرد: باید اجازه دهیم اساتید دانشگاه، صاحب نظران، اقشار مختلف نقدها و سخنان خود را بیان کنند ما باید حرف‌های آنان را بشنویم و بر اساس آن‌ها تصمیم بگیریم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور یادآور شد: یک سال و چند ماه بیشتر نیست که مردم ۲۴ میلیون رای به آقای رئیس‌جمهور داده‌اند. آقای رئیس‌جمهور و دولت به مردم متعهد هستند و پای مردم و حل مشکلات‌شان ایستاده‌اند.

واعظی خاطر نشان کرد: دولت تا آخر ایستاده و پیگیر مطالبات مردم است.

وی تاکید کرد: این دولت، دولت روزهای خوب و خوش نیست زمانی سر کار آمد و امور را به دست گرفت که در بدترین شرایط قرار داشتیم و حالا هم تا پایان قصه می‌ایستد، همراه مردم است و با کمک آنان مشکلات را حل می‌کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *