واکنش تند پیروانی به اعتراض استقلالی‌ها واکنش تند پیروانی به اعتراض استقلالی‌ها | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واکنش تند پیروانی به اعتراض استقلالی‌ها

واکنش تند پیروانی به اعتراض استقلالی‌ها

ایسنا: افشین پیروانی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل مس رفسنجان در بازی معوقه هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ ما در این بازی موقعیت گل داشتیم و داریم به صدر جدول نزدیک می‌شویم. ما داریم سه امتیازهای لازم را جمع می‌کنیم. ما قهرمان ۴ دوره رقابت‌های لیگ برتر هستیم. توقع از ما قهرمانی است و بازی به بازی به صدر جدول می‌رسیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوستانی که هرروز در رسانه‌ها اظهار نظر می‌کردند که چرا ما پنج روز یک بار بازی نکنیم، باید بگویم که الان این پنجمین هفته است که داریم بازی می‌کنیم. ما ۶ بهمن، ۱۱ بهمن، ۱۶ بهمن و ۲۱ بهمن بازی کردیم. همچنین ۲۶ بهمن، ۱ اسفند و ۶ اسفند بازی داریم. پس یک مقدار برای اینکه حرف‌ بزنید، مقداری فکر کنید. برای تیم خودتان تحت فشار است، پرسپولیس را تحت فشار نگذارید. یادشان رفته است که پرسپولیس ۵ روز یک بار دارد بازی می‌کند.

پیروانی: قبل از اینکه حرف بزنید، فکر کنید

او در پاسخ به این سوال که تیم شما مشکلات امکاناتی که استقلال تجربه کرده است را دارد، گفت: ما آنطور مشکل نداریم. آن‌ها صحبت‌هایی کردند که به من ارتباطی ندارد. این صحبت‌ها زیبا نیست. همه تیم‌ها مشکلات دارند و وضعیت اقتصادی کشور طوری است که شاهد چنین مسائلی هستیم اما ما بازیکنان باغیرتی داریم که دارند زحمت می‌کشند. هواداران بدانند که ما مشکل داریم اما تیم دارد زحمت خودش را می‌کشد. این شرایط سخت برای همه دارد رخ می‌دهد. ما هم بعضی روزها مشکل زمین و امکانات داریم اما بازیکنان با جان و دل دارند زحمت می‌کشند. در فصل زمستان مشکل زمین تمرین وجود دارد. این نیست که ما تمام امکانات را به بهترین شکل داریم. ما هم مشکل مالی داریم اما از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم که دارند زحمت خود را برای رفع مشکلات می‌کشند.

حتما بخوانید:  نامه انتقادی زیباکلام به رئیسی درباره مذاکرت برجام

پیروانی در پاسخ به سوال مبنی بر پرداخت درصدی از مطالبات بازیکنان پرسپولیس گفت: امیدوارم اتفاقات بهتری بیفتد.

او در پایان درباره فوت علی انصاریان و مهراداد میناوند گفت: فوت این دو عزیز همه را ناراحت کرد. آرزوی سلامتی برای بقیه افراد داریم. ما دو بازیکن پیشکسوت با اخلاق و خوب را از دست دادیم. امیدواریم بعد از این اتفاقات، خنده بر لب همه بیاید.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *