واکنش عجیب رامبد جوان به مرگ ارشا اقدسی واکنش عجیب رامبد جوان به مرگ ارشا اقدسی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واکنش عجیب رامبد جوان به مرگ ارشا اقدسی

واکنش عجیب رامبد جوان به مرگ ارشا اقدسی

برترین‌ها: پست اینستاگرامی رامبد جوان در واکنش به مرگ نابهنگام ارشا اقدسی و توهین او به ایران بازتاب گسترده در شبکه‌های اجتماعی داشت و با اعتراض برخی کاربران فضای مجازی روبه‌رو شد.

واکنش عجیب رامبد جوان به مرگ ارشا اقدسی

 رامبد جوان که به واسطه حضور چندباره ارشا اقدسی در برنامه «خندوانه» و البته همکاری در تولید فیلم سینمایی «قانون مورفی» یکی از دوستان نزدیک این بدلکار فقید است، با گذاشتن تصویری دو نفری و نوشتن یک متن به مرگ اقدسی واکنش نشان داد. هر چند استفاده او از واژه «مملکت داغون» برای توصیف ایران و البته یک واژه نه‌چندان مودبانه دیگر چندان به مذاق مردم خوش نیامده است.

جوان در متن خود برای درگذشت اقدسی چنین نوشته است:

«ارشای عزیزم، ارشای عزیزم، ارشای خیلی عزیزم. هنوز چقدر حرف نگفته و کار نکرده با هم داریم. من و تو وقتی هم رو می‌بینیم تپش قلب می‌گیریم. ارشا اصلا دلم نمی‌خواد با زدن این حرفا جلوی بقیه اعتراف کنم که چقدر رفیقیم و چقدر حالم بده که نیستی. ارشای عزیزم از دست تو با این دیوونه‌بازیات که رفتی و انگار برات مهم نبود که دل ما تو این اوضاع خراب و مملکت داغون خون‌تر از گذشته می‌شه. امید داشتن روز به روز سخت‌تر می‌شه و امید دادن لحظه به لحظه غیر ممکن‌تر.

ارشای عزیزم تو باید الان باشی و دو دقیقه یه بار بری رو مخ من که بیا بانجی‌جامپینگ کن. بیا اسکای دایوینگ کن. بیا یه فیلم بسازیم مثل بورن. بیا یه عالمه سوسک بریزم روت ترست از سوسک بریزه. بیا یه کاری کنیم که این دنیای … قابل تحمل بشه. ارشای عزیزم، ارشای عزیزم، ارشای خیلی عزیزم.»

حتما بخوانید:  اقدام مخفیانه و غیرقانونی داوری در بازی سپاهان

این نخستین بار نیست که رفتارهای جوان در فضای مجازی حاشیه‌ساز می‌شود. او پیش‌تر در حالی جلوی دوربین مردم را به استفاده از تولید داخل تشویق و ترغیب می‌کرد که خودش لباس خارجی می‌پوشید و به آن اعتراف هم می‌کرد. در ادامه نوبت به سفر به کانادا برای به دنیا آوردن فرزند شد که این کار هم واکنش گسترده مردم را در پی داشت. آنها می‌گفتند چگونه او برابر دوربین مدام ایران ایران می‌کند اما نمی‌خواهد فرزندش داخل ایران به دنیا بیاید.

مورد دیگر پافشاری بر تولید برنامه با حضور تماشاگران در شرایط قرمز کرونا بود که بازتاب‌های منفی بین مردم و کاربران شبکه‌های اجتماعی داشت. سرانجام هم با مثبت شدن آزمایش کرونای رامبد جوان و چند عضو دیگر گروه «خندوانه»، تولید این برنامه متوقف و ادامه آن به پس از ماه‌های محرم و صفر موکول شد.

ارشا اقدسی که برای طراحی و اجرای صحنه‌های اکشن و بدلکاری یک پروژه آفریقایی به لبنان رفته بود، دچار حادثه رانندگی و به حال کما در بیمارستانی در بیروت بستری شد. او پس از چند روز جنگ با فرشته مرگ سرانجام دو روز پیش در سن ۳۹ سالگی از دنیا رفت و قرار است اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا شود.

واکنش عجیب رامبد جوان به مرگ ارشا اقدسی

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *