وزارت خارجه درباره حمله موشکی: مماشات نمی‌کنیم وزارت خارجه درباره حمله موشکی: مماشات نمی‌کنیم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / وزارت خارجه درباره حمله موشکی: مماشات نمی‌کنیم

وزارت خارجه درباره حمله موشکی: مماشات نمی‌کنیم

خبرگزاری فارس: «بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگار “الجزیره” در خصوص حمله موشکی به مواضع تروریست ها در شمال عراق اظهار داشت: این انتخاب مطلوب ایران نبوده و نیست؛ اما تحرکات تروریست ها بویژه در به شهادت رساندن مرزبانان و سربازان جان بر کف ایرانی، نیروهای مسلح ایران را ناچار کرد که اقدامی تلافی جویانه ، بازدارنده و حتی بر اساس برخی اطلاعات موثق دریافت شده اقدامی پیشدستانه انجام دهند.

قاسمی افزود: امیدواریم با تمهیداتی که همه طرف ها خواهند اندیشید مرزهای مشترک در این منطقه حساس، امن ترین و با ثبات ترین مرزها در منطقه باشد. بی شک جمهوری اسلامی ایران پیرامون امنیت خود و تعدی عناصر، تروریست، وابسته و معاند ضد ایرانی با هیچکس مماشات نخواهد کرد.

شنبه ۱۷ شهریور، ساعت ۱۰ و نیم صبح به وقت محلی، مقر فرماندهی حزب دموکرات کردستان در حوالی شهر کویه سنجق در استان اربیل منطقه کردستان عراق و چند مرکز متعلق به آن، مورد حمله موشکی قرار گرفت.

در بیانیه سپاه پاسداران ایران که روز یکشنبه ۱۸ شهریور منتشر شده آمده است که «در یک عملیات موفق، محل استقرار و جلسه سران» و «مرکز آموزش» این گروه را با هفت موشک زمین به زمین کوتاه برد هدف قرار داده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  طارمی گل نامزد جایزه پوشکاش را زد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *