وزارت خارجه: راه مذاکره با ترامپ مسدود است وزارت خارجه: راه مذاکره با ترامپ مسدود است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / وزارت خارجه: راه مذاکره با ترامپ مسدود است

وزارت خارجه: راه مذاکره با ترامپ مسدود است

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در مورد برخی از گمانه‌زنی‌ها در ارتباط با احتمال دیدار روحانی و ترامپ در نیویورک با اشاره به سیاست‌های آمریکا علیه ایران از جمله بازگرداندان تحریم‌های ثانویه گفت: با این سیاست‌های آمریکا و ترامپ علیه کشورمان ظاهرا همه این گونه راه‌ها مسدود به نظر می‌رسد.

هنوز بر این باورم که از ایران یک صدای واحدی در این زمینه شنیده می‌شود و مسئولان کشور بر اساس وظایف مشخصی که دارند نقش و وظیفه خود را در چارچوب مصالح و منافع کشور بصورت حساب‌شده و دقیق به انجام می‌رسانند.

وزارت خارجه: راه مذاکره با ترامپ مسدود است

بی شک من مفسر پیام فرمانده محترم سپاه نمی‌توانم باشم و علاقه‌ای به ورود به تفسیر مفاد آن ندارم. آنانی که باید پیام نامه را دریافت کنند و می‌کردند احتمالا آن را دریافت کرده اند.

قاسمی در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد نوع برخورد بعضی از توده مردم و همچنین برخی از رسانه‌ها و تحلیلگران نسبت به این موضوع متفاوت از آنچه مقامات رسمی مطرح می‌کنند، است و حتی برخی از تحلیل‌گران پیشنهاد دادند که در مورد انجام این مذاکرات رفراندوم برگزار شود، ادامه داد: من فکر می‌کنم با توجه به سیاست‌های طرف آمریکایی علیه کشور، غیرقابل اتکاء و غیرقابل اعتماد بودن آن و جنگ روانی گسترده‌ای که علیه ایران آغاز کرده است هیچ اعتماد و اطمینانی به طرف آمریکایی و آقای ترامپ وجود ندارد.

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: بعید است، ترامپ اهل مذاکره باشد، هر روز یک سیاست متضاد و متفاوت را دنبال می‌کند، بیشتر اهل مزاح است.

در مدت اخیر می‌بینیم که برخی این سفر را به سفر آقای علوی به آمریکا مرتبط دانسته و حتی پس از آن شایعه سفر وزیر خارجه عمان به تهران مطرح شد.

حتما بخوانید:  رکوردشکنیِ دکتر ساسی با ۴میلیون پِلی در دو روز!

اکنون نیز که قرار است وزیر خارجه کره شمالی به تهران بیاید. عده‌ای این موضوع را نیز به غلط به مسائل قبلی مرتبط می‌کنند. در این خصوص قصه سرایی و خیالپردازی وجود دارد و بین این موضوعات پیوند قائل می‌شوند در صورتی که پیوندی وجود ندارد و سفر وزیر خارجه کره شمالی به تهران نیز از مدتی پیش مطرح شده بود

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *