وزیر راه: خبرنگاران را خانه‌دار می‌کنیم وزیر راه: خبرنگاران را خانه‌دار می‌کنیم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / وزیر راه: خبرنگاران را خانه‌دار می‌کنیم

وزیر راه: خبرنگاران را خانه‌دار می‌کنیم

خبرگزاری فارس: محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی عصر امروز در حاشیه افتتاح فاز دوم پروژه کوی سجادیه و شروع عملیات فاز سوم این پروژه در جمع خبرنگاران، پروژه کوی سجادیه اراک را یکی از کامل‌ترین پروژه‌های شهری کشور توصیف کرد و اظهار داشت: این پروژه باعث جایگزینی ساختمان‌های مستحکم با بافت فرسوده شده است.

وی پروژه باغ خلج را نمونه موفق اصلاح بافت فرسوده دانست و افزود: امروز افتتاح فاز دوم این پروژه انجام، عملیات فاز سوم آغاز و فاز چهارم هم انجام خواهد شد و این محله به عنوان یکی از بافت‌های ناکارآمد اصلاح شده تعیین تکلیف می‌شود.

وزیر راه در رابطه با طرح مسکن ملی نیز بیان کرد: یک میلیون و ۶۰۰ هزار ثبت نام انجام شده است که از این تعداد حدود ۹۷۰ هزار نفر واجد شرایط اولیه بودند که از این تعداد ۴۳۰ هزار نفر مدارک را ارائه کردند که باید تشکیل پرونده و پول به حساب تعیین شده واریز کنند که تاکنون ۲۰ هزار نفر پول مورد نیاز را واریز کرده‌اند و با این اقدام شاهد شکل‌گیری نهضت مسکن سازی بوده‌ایم.

اسلامی اظهار کرد: برای مسکن خبرنگاران با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رایزنی و مذاکره و در حال پیگیری هستیم که در استان ها امتیازی برای این قشر در نظر گرفته شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پربیننده‌ترین برنامه‌های نوروزی صداوسیما اعلام شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *