وزیر صنعت: وجود خودرو در انبارها، احتکار نیست وزیر صنعت: وجود خودرو در انبارها، احتکار نیست | آوتاف
خانه / اخبار داغ / وزیر صنعت: وجود خودرو در انبارها، احتکار نیست

وزیر صنعت: وجود خودرو در انبارها، احتکار نیست

خبرگزاری ایسنا: وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: وجود تعداد معدودی خودرو در انبار خودروسازها به منزله احتکار نیست و نباید صنایع که زمینه ساز تولید، اشتغال و کارآفرینی هستند را مورد بی مهری قرار داد.

محمد شریعتمداری در بازدید از شرکت ایران خودرو تبریز ضمن رد موضوع ظن به احتکار خودرو در این شرکت، گفت: این موضوع کاملا غیر کارشناسی است و هیچ گونه مشکلی در بحث خودروهای پرتیراژ وجود نداشته و وقفه در تحویل خودروها بیشتر به دلیل عدم تامین قطعات ریز مربوط به موارد ایمنی و الکترونیکی خودرو ها بوده که عمدتا وارداتی هستند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به زودی این قطعات تامین و تحویل و عرضه خودرو‌ها آغاز خواهد شد.

وی با بیان این‌که عملکرد این شرکت بسیار خوب و مثبت است، اظهار کرد: ایران خودرو تبریز از جمله مراکز خودروساز مطرح در سطح کشور و استان آذربایجان شرقی است و از پتانسیل و ظرفیت های بسیار خوبی برای تولید خودروهای روز داخلی برخوردار است.

وی افزود: صنایع بزرگی که زمینه تولید، اشتغال و کارآفرینی را فراهم کرده و باعث رونق اقتصادی می‌شوند، باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به این‌که زیرساخت های لازم جهت ایجاد سالن رنگ و بدنه در این شرکت وجود دارد، ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله با راه اندازی خط رنگ و بدنه، شاهد شکوفایی صنعت خودرو شمال غرب کشور خواهیم بود.

وی با اشاره این‌که کلیه خودروهای موجود در پارکینگ این شرکت به فروش رسیده است، افزود: خودروهای پیش فروش شده بایستی در اسرع وقت رفع نقص شده و با نرخ مصوب به مالکین تحویل داده شود.

حتما بخوانید:  پاسخ اژه‌ای به همه سوالات درباره اعدام مظلومین

وزیر صنعت ، معدن و تجارت ادامه داد: امیدواریم با تسریع در روند قضایی و تامین قطعات مورد نیاز به زودی روزانه ۵۰۰ خودرو به مشتریان تحویل داده شود.

شریعتمداری تصریح کرد: با توجه به روند کاهش قیمت خودرو در بازار ، با عرضه این خودروها، شاهد تثبیت قیمت ها در بازار خواهیم بود

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *