وضعیت اجرای طرح‌ ترافیک در تعطیلات تهران وضعیت اجرای طرح‌ ترافیک در تعطیلات تهران | آوتاف
خانه / اخبار داغ / وضعیت اجرای طرح‌ ترافیک در تعطیلات تهران

وضعیت اجرای طرح‌ ترافیک در تعطیلات تهران

خبرگزاری فارس: سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت در خصوص جزئیات محدودیت تردد خودروها در روزهای شنبه و یکشنبه به دلیل آلودگی هوا اظهار داشت: از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۶ بعدازظهر تردد انواع وسایل نقلیه غیر از وسایل نقلیه عمومی صرفا برای کسانی مجاز خواهد بود که از ظرفیت ۲۰ روزه خود در فصل استفاده نکرده باشند و هنوز تعدادی روزهای رایگان را داشته باشند.

وضعیت اجرای طرح ترافیک در تعطیلات آلودگیِ تهران

رئیس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: طرح کاهش آلودگی هوا یا همان حلقه دوم طرح ترافیک فردا و پس فردا به در منازل گسترش پیدا کرده و فقط کسانی می‌توانند در سطح شهر تردد کنند که از ۲۰ روز رایگانشان برای این فصل باقی مانده باشد.

وی گفت: کسانی که ۲۰ روز سهمیه رایگان‌شان را استفاده کرده باشند و قصد تردد در شهر با پرداخت عوارض را هم داشته باشند اجازه تردد ندارند، چرا که فقط افرادی مجاز به تردد در شهر هستند که ۲۰ روز تردد رایگانشان را استفاده نکرده باشند.

سردار مهماندار در خصوص ممنوعیت تردد کامیون‌ها اعلام کرد: از امروز تا روز یکشنبه به صورت ۲۴ ساعته تردد کامیون ممنوع است؛ یعنی از همین لحظه تردد کامیون‌ها ممنوع خواهد بود و برای یکشنبه شب نیز مجدداً تصمیم‌گیری و اعلام خواهد شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  رهبر انقلاب: پاسخ ما به جنگ، پشیمان‌کننده است

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *