وعده دلاریِ رضایی درباره درآمد سرانه ایرانی‌ها وعده دلاریِ رضایی درباره درآمد سرانه ایرانی‌ها | آوتاف
خانه / اخبار داغ / وعده دلاریِ رضایی درباره درآمد سرانه ایرانی‌ها

وعده دلاریِ رضایی درباره درآمد سرانه ایرانی‌ها

فارس نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:  اگر اقتصاد و تولید ملی ما راه بیفتد هیچ ایرانی نیست که درآمد سرانه آن زیر ۵۰ هزار دلار باشد.

وعده رضایی: درآمد مردم زیر ۵۰هزار دلار نخواهد بود

محسن رضایی:

* از من سوال می کنند که طرح شما برای اقتصاد بدون نفت چیست؟ آیا فقط به فروش محصولات پتروشیمی و پالایشگاهی فکر می کنید؟ پاسخ من این است که این کار حداقل کاری است که باید با نفت کرد. می توانیم با جهش تولیدات ملی و رونق اقتصادی علاوه بر اینکه نفتی برای فروش به صورت خام نداشته باشیم، بلکه روزانه باید واردات نفت از کشورهای دیگر داشته باشیم تا بتوانیم پاسخ صنعت و کشاورزی مدرن ایران را بدهیم.

* اگر اقتصاد و تولید ملی ما راه بیفتد هیچ ایرانی نیست که درآمد سرانه آن زیر ۵۰ هزار دلار باشد. همه چیز برای این جهش و تحول آماده است. هر تحول در ایران، بر روی زندگی ۵۰۰میلیون نفر در اطراف ایران تاثیر می گذارد به شرط آنکه بازارهای منطقه و حوزه نفوذ فرهنگی را در اهداف خود داشته باشیم. ۱۵۰ سال پیش در شبه قاره هند و کشمیر زبان فارسی رونق داشت. هنوز هم می توانیم این حوزه فرهنگی را بازیابی کنیم.

* در همین برنامه هفتم توسعه، که اولین برنامه در دوران گام دوم انقلاب است و ما در مجمع تدوین سیاست های کلی آن را آغاز کرده ایم، می توانیم یک جهش بزرگی را طرح ریزی کنیم. باید به جوانان خود اعتماد کنیم و از اشتباه کردن آنها نترسیم. جوانان ما می توانند افتخارات بزرگی را رقم بزنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ایلان ماسک قیمت بیت‌کوین را ۲۰درصد بالا برد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *