ویلای شبنم، کَپَر آسیه، چه فرقی با هم دارند؟ ویلای شبنم، کَپَر آسیه، چه فرقی با هم دارند؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ویلای شبنم، کَپَر آسیه، چه فرقی با هم دارند؟

ویلای شبنم، کَپَر آسیه، چه فرقی با هم دارند؟

برترین‌ها: در حالی حادثه تلخ مرگ یک زن کپرنشین در کرمانشاه پس از تخریب کپر توسط ماموران شهرداری بازتاب گسترده‌ای داشته است که امروز کاربران فضای مجازی ویدئویی از تخریب نیم‌‍کاره‌ی ویلای شبنم نعمت‌زاده، دختر وزیر سابق صنعت را منتشر کردند.

این روزها دوباره ماجرای تخریب ویلای شبنم نعمت‌زاده دختر وزیر اسبق صنعت در لواسان در قیاس با تخریب محل سکونت زن کپرنشین در کرمانشاه داغ شده است.

آسیه پناهی؛ ماجرای مرگ جنجالیِ یک کپرنشین

ویلاسازی در ارتفاعات تهران در حالی ادامه دارد که یک زن کپرنشین در کرمانشاه پس از تخریب کپر و انتقال به کمپ ترک اعتیاد این شهر توسط ماموران شهرداری، جان خود را از دست داد!

ماموران اجرائیات شهرداری کرمانشاه پس از دریافت حکم قضایی مبنی بر رفع تخلف از زمین خواران به محدوده انتهای شهرک کیانشهر در منطقه سه شهرداری کرمانشاه مراجعه کرده و در حین انجام ماموریت به یک کپر که در راستای زمین خواری ایجاد شده بود، برخورد کردند.

ویلای شبنم، کَپَر آسیه، چه فرقی با هم دارند؟

مدیر اجرائیات شهرداری کرمانشاه در واکنش به این حادثه و با بیان اینکه این زن به ظاهر معتاد به همراه دختر و نوه اش در این کپر زندگی می‌کردند به خبرگزاری «آنا» گفت: این زن به اخطار مأموران برای خروج از کپر توجهی نکرد از این رو ماموران خانم کمپ ترک اعتیاد چشمه سفید در محل حاضر شدند و وی را که مقاومت می‌کرد به اردوگاه منتقل کردند. شهبازی افزود: این فرد پس از انتقال به اردوگاه چشمه سفید دچار حالت تهوع شد و در نهایت پس از حضور پزشکان مرکز فوریت های پزشکی جان خود را از دست داد.

حتما بخوانید:  تبریک رضایی، قاضی‌زاده و همتی به رئیسی

وی با بیان اینکه این شخص به هیچ عنوان توسط ماموران شهرداری مورد ضرب و شتم قرار نگرفته است، گفت: دلایل وقوع این حادثه با کمک دستگاه قضایی در حال بررسی است. در صورتی که دستگاه قضایی فردی یا افرادی را در فوت این زن مقصر تشخیص دهد، بدون هیچ‌ کوتاهی برخوردهای لازم انجام خواهد شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *