پاسخ تند عزیزی‌خادم به مدیر استقلالی پاسخ تند عزیزی‌خادم به مدیر استقلالی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پاسخ تند عزیزی‌خادم به مدیر استقلالی

پاسخ تند عزیزی‌خادم به مدیر استقلالی

خبرگزاری تسنیم: شهاب‌الدین عزیزی خادم در مورد اظهارات علی خطیر اظهار داشت: در دنیای ارتباطات و شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از افراد برای اینکه مطرح شوند و سری در میان سرها دربیاورند، رو به تهمت و راه‌های ناصواب می‌آورند؛ به‌ویژه درباره مسئله‌ای که به فوتبال ارتباط داشته باشد. علی خطیر نیز این موضوع را فهمیده و می‌خواهد نام گمشده خودش را اینگونه بازیابی کند.

پاسخ تند عزیزی‌خادم به مدیر استقلالی

وی با اشاره به فعالیت‌های سابق معاون پیشین باشگاه استقلال تصریح کرد: با جستجویی ساده درباره خطیر، چیزی جز درگیری و حاشیه پیدا نمی‌کنید. او پیش‌تر گفته بود در تیمی حضور داشته که برنامه من را نوشته، در حالی که اساس برنامه‌های من در انتخابات سال ۹۹، برنامه سال ۹۵ من بود. در آن انتخابات هم شانس اول بودم و در وقت اضافه کنار گذاشته شدم و این نشان می‌دهد مقبولیتی در مجمع داشته‌ام.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه خطیر در تیم نویسنده برنامه‌های او بوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیتی که باشگاه‌های بزرگ نسبت به خطیر دارند، در استفاده از او تأمل کردم. خطیر از من پُست مهم اجرایی و بین‌المللی می‌خواست و همچنان می‌خواهد، اما چنین مسئولیتی را به کسی که اعضای مجمع و اعضای هیئت رئیسه با او مخالف هستند و تعدادی از باشگاه‌های بزرگ نسبت به او حساسیت دارند، نمی‌دهم.

عزیزی خادم با اشاره به اینکه معاون پیشین اجرایی دبیرکل فدراسیون فوتبال از او پُست مهمی را از او خواسته، گفت: این آقا مقیم سوئیس است و خانواده او در این کشور اقامت دارند. نمی‌توانم چنین پُست مهمی را به کسی بدهم که به کشورش دلبستگی ندارد. نمی‌شود پولت را در ایران دربیاوری و در سوئیس خرج کنی. اگر فوتبال برای خطیر اینقدر شیرین است، اقامت خود در سوئیس را باطل کند. اینقدر افراد معقول، متعادل و بدون حاشیه در کشورمان داریم که نوبت به افراد حاشیه‌دار و دو اقامتی نمی‌رسد.

حتما بخوانید:  ابتلای وزیر ورزش به کرونا تکذیب شد

وی با بیان اینکه برای آخرین بار در مورد خطیر صحبت می‌کند و دیگر پاسخ او را نخواهد داد، عنوان کرد: عزیزی خادم به مسئولیت خود در قبال مجمع فدراسیون و مردم پایبند است و اگر لازم باشد، برابر افرادی که در کمپین انتخاباتی او بوده‌اند، می‌ایستد. اکثر قریب به اتفاق افرادی که پیش از انتخابات بوده‌اند، اکنون در فدراسیون فوتبال کنار من هستند و فقط خطیر نتوانسته به فدراسیون بیاید.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به این موضوع که منزلت فدراسیون را از پاسخ به خطیر و نیز منافع ملی را به هر چیزی ترجیح می‌دهد، گفت: فدراسیون فوتبال با مسائل مهم کلان داخلی و بین‌المللی روبه‌رو است و زمانی برای پاسخ دادن به این مسائل را ندارم. خطیر با نام بردن از نام فدراسیون فوتبال، تلاش کرده خودش را مطرح کند و چون از افراد اسم آورده، بر خودم لازم دانستم برای اولین و آخرین بار، پاسخ او را بدهم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *