پاسخ همسرِ مهرجویی به کنایه لیلی گلستان پاسخ همسرِ مهرجویی به کنایه لیلی گلستان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پاسخ همسرِ مهرجویی به کنایه لیلی گلستان

پاسخ همسرِ مهرجویی به کنایه لیلی گلستان

برترین‌ها: وحیده محمدی‌فر، همسر داریوش مهرجویی به پست اینستاگرامی لیلی گلستان و انتقاد وی از این کارگردان واکنش نشان داد.

واکنش همسر داریوش مهرجویی به کنایه لیلی گلستان

پس از حواشی بحث برانگیز اکران فیلم «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی، این سینماگر با انتشار یک پیام ویدئویی اظهارات جدیدی را در این خصوص مطرح کرد.

داریوش مهرجویی، کارگردان پیشکسوتِ سینمای ایران، با انتشار ویدیویی تازه، از اهالی سینما برای حمایت از خود تشکر کرد و از اکران فیلم «لامینور» در عید فطر سال آینده خبر داد.

او در این ویدئو گفت: «اهالی سینما حسابی پشتیبان من بودند، اصلا انتظار چنین حمایتی را نداشتم. با توجه به این‌که پروانه نمایش این فیلم صادر شده است، ان‌شالله در عید فطر شاهد نمایش این فیلم باشیم و امیدوارم از فیلم خوش‌تان بیاید.»

این کارگردان درباره عصبانیتش در ویدئو قبلی که منتشر کرده بود، توضیح داد: «به من اطلاعات غلط دادند و من کمی غصه‌دار شدم، این، یک سوتفاهم بود که خوشبختانه رفع شد. الان خیلی خوشحالم ، همه‌تان را می‌بوسم و عاشقتان هستم.»

پس از آن‌که «لامینورِ» داریوش مهرجویی، از اکران نوروزی حذف شد، این کارگردان به تندی به سازمان سینمایی اعتراض کرد که با پشتیبانی هنرمندان سینما و رسانه ها روبه‌رو شد. سرانجام، دیروز، پروانه نمایش این فیلم دوباره تمدید شد که قرار است در عید فطر سال آینده، روی پرده برود.»

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  طارمی یا رونالدو؛ کدام پیروز می‌شوند؟

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *