پایان انتظار برای بازگشت فوق ستاره به بارسلونا پایان انتظار برای بازگشت فوق ستاره به بارسلونا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پایان انتظار برای بازگشت فوق ستاره به بارسلونا

پایان انتظار برای بازگشت فوق ستاره به بارسلونا

ورزش سه: ژاوی هرناندز، ستاره سابق بارسلونا، پس از کشمکش‌های فراوان در آستانه حضور روی نیمکت این تیم قرار دارد.

امروز روزی شلوغ و حتی شاید پر استرس باشد. بسیاری از کسانی که در جریان امضای قرارداد جدید ژاوی قرار دارند و حتی مدیران السد که تا به حال به آرامی کار را پیش بردند، امروز را روزی سرنوشت‌ساز می‌دادند.

بسیاری از منابع مدعی شده‌اند که ژاوی هرناندز روز جمعه به صورت رسمی به عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب خواهد شد. اگر همه چیز مطابق انتظار پیش برود، قرار است این خبر در اواخر عصر جمعه به صورت رسمی اعلام شود. با این حال نباید فراموش کرد که روز گذشته اتفاقات زیادی در این زمینه رخ داد و این اتفاقات تا امروز هم ادامه دارد.

پایان انتظار برای بازگشت فوق ستاره به بارسلونا

این مربی کاتالان صبح روز گذشته به همراه اسکار، برادرش، جلسه‌ای را با حضور رافا یوسته، قائم مقام باشگاه بارسا، به همراه متئو المانی، مدیر فوتبال این باشگاه، برگزار کرد.

توافق‌های اولیه در این جلسه انجام شد.

ژاوی سپس عصر روز گذشته جلسه‌ای را با محمد بن خلیفه آل ثانی، رییس باشگاه السد، در عمارت شخصی او برگزار کرد. او این کار را به نمایندگی از سوی بارسا انجام داد و در واقع وظیفه مذاکره از سوی این باشگاه را برعهده داشت چون شیخ محمد بن خلیفه انتظار داشت که خوان لاپورتا به دوحه بیاید و چون این اتفاق را نداد، او تنها حاضر شد با سرمربی تیمش دیدار کند.

رافا یوسته پس از دیدار با ژاوی به همراه المانی به هتل محل اقامتش برگشت و در گفتگویی کوتاه با افرادی خاص از رسانه‌های کاتالان تایید کرد که این مربی روز شنبه در کنار آنها به بارسلونا سفر می‌کند.

حتما بخوانید:  سود سپرده‎های بانکی از فردا «ماه‎شمار» می‎شود

قرار بود هیئت اعزامی این باشگاه به دوحه، روز جمعه به بارسلونا برگردد اما شرایط دشوار ایجاد شده برای توافق با مدیران السد تغییراتی را در برنامه‌های از پیش تعیین شده به وجود آورد.

آنها قصد داشتند خبر جذب ژاوی را در روز گذشته به صورت رسمی اعلام کنند اما جلسه ژاوی با رییس باشگاه السد در عصر روز پنج شنبه باز هم به توافق نهایی منجر نشد.

البته که این مربی موفق شده پاسخ مثبت را از شیخ بگیرد اما در تلاش است تا راهی سازنده پیدا کند که تمامی طرفین حاضر در این انتقال از آن راضی و خشنود باشند.

این اتفاق احتمالا در ساعت ابتدایی صبح روز جمعه رخ دهد، چرا که ژاوی و رییس باشگاه السد قرار است بار دیگر با هم ملاقات کنند تا مشخص شود که ترک دوحه توسط این مربی تا چه زمانی به تاخیر خواهد افتاد.

سه گزینه موجود روی میز بسیار واضح است: بارسلونا ممکن است بتواند بدون پرداخت بند فسخ به باشگاه السد، ژاوی را به خدمت بگیرد یا باید مبلغ کمتری را پرداخت کند یا مجبور می‌شود پنج میلیون یورو به این باشگاه پرداخت کرده و رضایت‌نامه ژاوی را دریافت می‌کند.

مدیران بارسا تمامی این گزینه‌ها را مدنظر دارند و علاوه بر این پیشنهاد دیگری را در طول مذاکرات ارائه کرده‌اند که برگزاری بازی دوستانه با السد است.

در هر حال، ژاوی همین امروز به عنوان سرمربی بارسلونا معرفی خواهد شد چون پس از دیدار با شیخ که حالا در حال تصمیم‌گیری درباره نحوه جدایی مربی تیمش است، آرتورو کانالس و فرناندو سولاناس، مدیربرنامه بازیکنان، جلسه‌ای را با رهبران این تیم در ورزشگاه السد برگزار کردند تا شرایط جدایی ژاوی را بررسی کنند.

حتما بخوانید:  جهانگیری: نیازمند افزایش تاب‌آوریِ جامعه هستیم

به محض پایان این مذاکرات، ژاوی آزاد است تا از السد جدا شود و بارسا بالاخره می‌تواند حضور او در این باشگاه به عنوان سرمربی تیم اول را به صورت رسمی اعلام کند. امروز، روز موعود است. ژاوی به خانه برمی‌گردد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *