پخش زنده دربی در هاله‌ای از ابهام پخش زنده دربی در هاله‌ای از ابهام | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پخش زنده دربی در هاله‌ای از ابهام

پخش زنده دربی در هاله‌ای از ابهام

برترین‌ها: در حالی که قرار است از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (شنبه) دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آغاز شود، ولی همچنان حواشی پیرامون این بازی داغ است. بعد از حرف و حدیث‌هایی که برای تبلیغات محیطی این بازی بین باشگاه استقلال و سازمان لیگ به راه افتاده بود، در فاصله دو ساعته تا پیش از آغاز این بازی چالش دیگری برای استقلالی‌ها آغاز شده است.

موضوع از این قرار است که باشگاه استقلال با نصب دوربین در ورزشگاه قصد دارد، دربی را به صورت اختصاصی برای فضای مجازی خود پخش زنده کند، ولی این موضوع با مخالفت و اعتراض مهدی هاشمی تهیه کننده برنامه فوتبال برتر شبکه سه سیما همراه می‌شود.

پخش زنده دربی در هاله‌ای از ابهام

براساس این گزارش، هاشمی به سعید فتاحی نماینده باشگاه استقلال اعلام می‌کند تا زمانی که این دوربین از ورزشگاه خارج نشود، اجازه حضور دوربین‌های صداوسیما و واحد سیار در ورزشگاه داده نخواهد شد. این موضوع منجر به درگیری لفظی بین طرفین و البته تحت‌الشعاع قرار گرفتن پخش زنده این بازی از تلویزیون می‌شود.

مددی: فقط دوربین صداوسیما اجازه پخش زنده دارد

احمد مددی درباره حواشی‌ حضور دوربین‌ باشگاه استقلال برای پخش زنده اختصاصی دربی، اظهار داشت: ما فقط یک دوربین داریم و آن دوربین و واحد رسمی صداوسیماست. طبق تفاهمی که با صداوسیما داریم، تنها واحد سیار صداوسیما می‌تواند در جایگاه دوربین‌ها حضور پیدا کند.

پخش زنده دربی در هاله‌ای از ابهام

وی درباره اینکه فتاحی اعلام کرده است باشگاه میزبان می‌تواند دوربین اختصاصی داشته باشد، اشاره کرد: من با ایشان صحبت می‌کنم ببینم بر مبنای چه قانونی صحبت کرده است.

مددی درباره اینکه ممکن است دیگر برنامه‌ها و شبکه‌های مجازی دوربین اختصاصی در ورزشگاه داشته باشند، اشاره کرد: حضور هر دوربینی برای پخش زنده در ورزشگاه به غیر از دوربین صداوسیما غیرقانونی است.

حتما بخوانید:  تصویر خواننده‌ای که در حاشیه المپیک خبرساز شد!

توضیحات بهمنی رییس روابط عمومی سازمان لیگ درخصوص عدم ورود دوربین های سازمان لیگ و باشگاه استقلال به استادیوم آزادی را ببینید.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *