پرسپولیس بازی برده را با تساوی عوض کرد پرسپولیس بازی برده را با تساوی عوض کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پرسپولیس بازی برده را با تساوی عوض کرد

پرسپولیس بازی برده را با تساوی عوض کرد

ورزش سه: سرخابی‌های پایتخت در تقابل برابر یکدیگر تنها به کسب پیروزی و بهبود شرایط جدولی خود فکر می‌کنند.

استقلال که در ۹ مسابقه اخیرش تنها یک شکست داشته و در هشت دیدار دیگر صاحب پنج برد و سه مساوی شده، اکنون در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار گرفته که امیدوار است برای سومین بازی پیاپی به پیروزی دست پیدا کند تا صدر جدول را پس بگیرد و بالاتر از صنعت نفت بایستد، اما در آن سوی میدان سرخ‌پوشان پایتخت که پس از شکست در فینال آسیا هنوز موفق نشدند برد را تجربه کنند و سه مساوی داشته‌اند، با انگیزه مضاعفی پای به دیدار با استقلال گذاشتند و سعی در گرفتن سه امتیاز دارند.

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس را در همین صفحه از “ورزش سه” دنبال کنید. این دیدار بصورت زنده از تلوزیون اینترنتی آنتن هم پخش می‌شود.

معوقه هفته هشتم لیگ برتر؛ دوشنبه: ۹۹/۱۰/۲۲ ؛ ساعت ۱۶:۳۵استادیوم: آزادی/ بدون تماشاگر.داور: موعود بنیادی‌فر/ کمک‌ها: آرمان اسعدی و تورج عیوض‌محمدی؛ داور چهارم: حسن یوسفی/ کمک داوران پشت دروازه: بیژن حیدری و سید وحید کاظمی/ ناظر داوری: فریدون اصفهانیان.

استقلال:

محمدرشید مظاهریعارف غلامیمحمدحسین مرادمندسید احمد موسویمحمد نادریمسعود ریگیمهدی مهدی‌پورآرش رضاوندوریا غفوریمهدی قایدیامیرارسلان مطهری

سرمربی: محمود فکری

پرسپولیس:

حامد لکسید جلال حسینیمحمدحسین کنعانی‌زادگانسیامک نعمتیسعید آقاییکمال کامیابی‌نیامیلاد سرلکاحمد نوراللهیاحسان پهلوانوحید امیریمهدی عبدی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

لحظات حساس:

دقیقه ۳ : شوت زمینی سرلک دقت لازم را نداشت و در اختیار مظاهری قرار گرفت.

دقیقه ۷ : ارسال احسان پهلوان روی دروازه استقلال با خروج به موقع مظاهری مهار شد.

دقیقه ۹ : عارف غلامی و احمد موسوی توپ را از مقابل پای عبدی دور کردند تا فرصتی جدی برای پرسپولیس از بین برود.

حتما بخوانید:  آخوندی: روحانی باید انتخابات زودرس برگزار می‌کرد

دقیقه ۱۱ : توپ به شکل مشکوکی به وحید امیری برخورد کرد اما رضا کرمانشاهی اعتقادی به اعلام پنالتی برای استقلال نداشت.

دقیقه ۱۵ : ارسال سیامک نعمتی به طرز مشکوکی از درون محوطه جریمه استقلال عبور کرد تا این بار هم سرخ‌پوشان نتوانند به موقعیت برسند.

دقیقه ۱۹ : روی حرکت خوب بازیکنان پرسپولیس ارسال احمد نوراللهی با ضربه سر مهدی عبدی از کنار تیر عمودی سمت راست دروازه استقلال بیرون رفت.

دقیقه ۲۳ : بازیکنان پرسپولیس با ارسال چند پاس کوتاه توپ را درون محوطه جریمه حریف به نوراللهی رساندند اما ضربه زمینی وی پس از چرخش این بازیکن بیرون رفت.

دقیقه ۳۵ : ارسال کنعانی‌زادگان از پشت محوطه جریمه به بعد از تیرک دوم دقت لازم را نداشت تا ضربه سر مهدی عبدی هم بی‌ثمر باشد و توپ به اوتِ کنار زمین برود.

دقیقه ۴۰ : مطهری پشت محوطه جریمه پرسپولیس در برخورد با کنعانی زادگان روی زمین افتاد اما داور این صحنه را هم خطا اعلام نکرد.

دقیقه ۴۳ : روی سانتر نوراللهی توپ به صورت بازیکن پرسپولیس برخورد کرد و در نهایت میلاد سرلک با ضربه ای بد توپ را به بالای دروازه مظاهری فرستاد.

دقیقه ۱+۴۵ : مظاهری ضربه بغل پای نوراللهی از پشت محوطه جریمه استقلال را مهار کرد.

دقیقه ۵۰ : مهدی عبدی در میان تعلل محمد نادری و عارف غلامی دو مدافع میانی استقلال به توپ رسید و با ضربه ای دقیق روی پاس سعید آقایی گل تساوی پرسپولیس را وارد دروازه مظاهری کرد.این مهاجم جوان نخستین گل مهاجمان سرخ پوش در طول این فصل و دومین گل خود در تاریخ شهرآورد را به ثمر رساند.

دقیقه ۵۵ : عارف غلامی در میانه زمین عبدی را با خطا متوقف کرد اما در ادامه کارت قرمز نگرفت. کار وی سبب شد بازی برای دقایقی به جنجال کشیده شود.

حتما بخوانید:  وزارت کشور: سهمیه‌بندی را به روحانی گفته بودیم

دقیقه ۵۶ : پاس در عرض کامیابی نیا به عبدی نرسید تا یک موقعیت خوب برای شاگردان یحیی گل محمدی از بین برود.

دقیقه ۶۰ : سید جلال حسینی که به دلیل مصدومیت از زمین خارج شده بود با مداوا به بازی ادامه داد.

دقیقه ۶۱ : مهدی عبدی روی تعلل نادری به توپ رسید و با یکی دو بار سرتوپ زدن به نوراللهی پاس داد اما ضربه وی به مدافع حریف برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه ۶۳ : شوت آرام نوراللهی از روی ضربه ایستگاهی پرسولیس در اختیار مظاهری قرار گرفت.

دقیقه ۶۶ : روی پاس در عرض احسان پهلوان از سمت راست زمین استقلال وحید امیری با ضربه‌ای با دقت گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

گزارش زنده؛ استقلال ۱ - پرسپولیس ۲

دقیقه ۶۷ : پاس در عمق بازیکن پرسپولیس با اشتباه غلامی پشت محوطه جریمه به نوراللهی رسید و وی در موقعیتی تک به تک با مظاهری توپ را از بالای دروازه بیرون زد.

دقیقه ۷۵ : رشید مظاهری شوت بازیکن پرسپولیس از پشت محوطه جریمه را به صورت درازکش مهار کرد.

دقیقه ۷۷ : در رفت و برگشت توپ روی دروازه پرسپولیس محمد دانشگر با ضربه سر توپ را به حامد لک رساند.

گزارش زنده؛ استقلال ۱ - پرسپولیس ۲

دقیقه ۸۰ : روی ارسال مهدی پور ضربه سر کم دقت و بی خطر مطهری از کنار دروازه پرسپولیس بیرون رفت.

دقیقه ۸۲ : حامد لک در برخورد با محمد حسین مرادمند دچار مصدومیت جزئی شد اما بدون ورود کادر پزشکی به زمین به بازی ادامه داد.

دقیقه ۸۳ : پاس ووریا غفوری به مهدی قائدی رسید اما ضربه فوق‌العاده کم دقت وی از خط طولی زمین بیرون رفت.

حتما بخوانید:  صداوسیما: گوهر عشقی خودش روی زمین افتاد

دقیقه ۸۷ : شوت پهلوان از پشت محوطه جریمه با اختلاف بیرون رفت.

دقیقه ۸۹ : پاس امیری درون محوطه جریمه به سعید آقایی رسید اما ضربه دفاع چپ پرسپولیس از زاویه ای تقریبا بسته با واکنش مظاهری دفع شد.

دقیقه ۹۰ : نوراللهی این بار با ضربه ای ضعیف توپ را از کنار دروازه استقلال به بیرون فرستاد.

دقیقه۱+۹۰ : روی اشتباه مدافع پرسپولیس بازیکن استقلال دیاباته را به توپ رساند اما وی در موقعیت آفساید موفق به گلزنی شد تا این گل مردود شود.

دقیقه ۳+۹۰ : فرشید اسماعیلی با ضربه سر توپ را به قائدی رساند تا این بازیکن با عبور از یک مدافع پرسپولیس گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

در حاشیه:

* ترکیب استقلال در دربی نسبت به دیدار اخیرش مقابل آلومینیوم دو تغییر داشته که محمد نادری و آرش رضاوند به ترتیب جانشین محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی شده‌اند.* پرسپولیس نسبت به بازی گذشته‌اش برابر سپاهان یک تغییر برای دربی در ترکیبش ایجاد کرده که سعید آقایی و مهدی عبدی به جای علی شجاعی و امید عالیشاه بازی می‌کنند.* شیخ دیاباته با وجود گمانه‌زنی‌های زیاد به ترکیب استقلال نرسید و نیمکت‌نشین است.* علی شجاعی بخاطر آسیب دیدگی که در دیدار با سپاهان با آن مواجه شد، از فهرست پرسپولیس در دربی جا ماند.* محمد انصاری پس از مصدومیت طولانی مدت امروز برای نخستین بار در فصل جدید به لیست پرسپولیس اضافه شده است.* کانون هواداران دو باشگاه طرح‌های موزائیکی و پرچم‌های بزرگی را روی سکوهایی که روبه‌روی دوربین‌های تلویزیونی هستند، انداخته‌اند.* محمود فکری و یحیی گل‌محمدی قبل از شروع بازی به سمت هم رفتند و با یکدیگر خوش و بش کردند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *