پرسپولیس – داماش در آستانه لغو! پرسپولیس - داماش در آستانه لغو! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پرسپولیس – داماش در آستانه لغو!

پرسپولیس – داماش در آستانه لغو!

ایسنا: دیدار فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلانیان قرار بود ساعت ۲۱ در ورزشگاه فولاد برگزار شد. مسؤولان تیم داماش در اعتراض به اینکه حدود ۱۰۰۰ هوادارشان بیرون از ورزشگاه ماندند و تنها حدود ۱۰ نفر هوادار در داخل ورزشگاه دارند، تهدید کردند که در این بازی حضور پیدا نمی‌کنند.

به همین دلیل تاکنون هیچکدام از اعضای تیم داماش به داخل زمین نیامدند که این موضوع باعث شد که سید جلال حسینی و علیرضا بیرانوند به سمت هواداران پرسپولیس بروند و از آن‌ها بخواهند که جایگاه خبرنگاران را خالی کنند تا تعدادی از هواداران داماش در آن‌جا بشینند. این دو بازیکن پرسپولیس هم‌چنین گفتند که اگر این کار انجام نشوند بازی برگزار نمی‌شود. هواداران پرسپولیس هم در واکنش به درخواست بازیکنان تیم‌شان کاری تاکنون نکردند.

با بی‌پاسخ ماندن درخواست سید جلال حسینی و بیرانوند، داوران بازی فینال به رختکن رفتند تا ابهامات درباره برگزاری این دیدار بیشتر شود.

این در حالی است که دقایقی پیش هوادارانی که داخل جایگاه خبرنگاران بودند با یکدیگر درگیر شدند. باید دید در روزی که مسؤولان سازمان لیگ نتوانستند برگزاری فینال جام حذفی را کنترل کنند و تمام ظرفیت ورزشگاه را به پرسپولیسی‌ها دادند، این دیدار به خوبی و خوشی برگزار می‌شود یا نه.

بی نظمی به وجود آمده که طبیعتا مسئول آن مسئولان برگزاری بازی است، سبب شده تا با گذشت ۲۵ دقیقه از زمان اعلام شده برای شروع بازی، هنوز علائمی از آغاز فینال حذفی وجود نداشته باشد و حتی خبرهایی مبنی بر لغو یا تعویض این بازی نیز وجود دارد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  خاتمی: درباره انتخابات ۸۸ دست ما پر است

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *