پرسپولیس؛ پنجره شِکنی با سروش و ترابی! استقلال؛ امید‌هایی که از دست می‌روند پرسپولیس؛ پنجره شِکنی با سروش و ترابی! استقلال؛ امید‌هایی که از دست می‌روند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پرسپولیس؛ پنجره شِکنی با سروش و ترابی! استقلال؛ امید‌هایی که از دست می‌روند

پرسپولیس؛ پنجره شِکنی با سروش و ترابی! استقلال؛ امید‌هایی که از دست می‌روند

فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال برای فصل جدید بعد از جام جهانی با شدت بیشتری پیگیری می شود و تیم های مدعی در حال تکمیل فهرست نقل و انتقالاتی خود هستند. استقلال و پرسپولیس (با وجود محرومیت تا نیم فصل) هم از این قاعده مستثنی نیستند. استقلال در تلاش برای ناکامی ۵ ساله در کسب عنوان قهرمانی و پرسپولیس هم برای هت تریک در قهرمانی تلاش خواهند کرد و هر دو تیم هم تنها نمایندگان باقی مانده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند که باید در شهریورماه در جدالی سخت به مصاف نمایندگان پرقدرت قطری بروند. استقلال با السد و پرسپولیس با الدحیل دیدار خواهند کرد.

در این بین بازیکنانی از این دو تیم هم که در جام جهانی حضور داشتند، جزو بهترین های ایران در این جام بودند و حالا با پیشنهاد های گرانقیمت از تیم های عربی و اروپایی رو به رو هستند و تا این لحظه جدایی برخی از آن ها هم قطعی شده است.

در این بین نگاهی به نقل و انتقالات این دو تیم در فصل جدید می پردازیم:

پرسپولیس: قهرمان دو ساله فوتبال ایران تا نیم فصل از نقل و انتقالات محروم است ولی با این حال دست از تلاش برای تکمیل فهرست خود دست بر نداشته است.

بعد از جدایی محسن مسلمان که در لیست برانکو نبود و به تیم سابق خود، ذوب آهن برگشت و همچنین فرشاد احمد زاده و صادق محرمی که لژیونر شدند و به ترتیب به تیم های اشلاسک لهستان و دینامو زاگرب کرواسی پیوستند، مدیران این تیم تمام همت خود را برای پر کردن جای خالی این بازیکنان انجام دادند. در دفاع راست، مجتبی شیری را از پیکان، سروش رفیعی را با قراردادی ۱٫۵ ساله در نقش پلی میکر و جایگزین مسلمان به عنوان بازیکن آزاد و مهدی ترابی را در نقش وینگر با قرار دادی ۲٫۵ ساله به جای فرشاد احمد زاده از تیم سایپا به خدمت گرفتند که البته در نیم فصل نمی توانند برای این تیم به میدان بروند و در تیم های دیگر توپ خواهند زد.

حتما بخوانید:  حضور ناگهانی ستاره هالیوود در اوکراین جنگ‌زده

لل

شیری در پیکان و ترابی هم در سایپا باقی خواهند ماند. وضعیت بازی سروش رفیعی در نیم فصل هنوز مشخص نیست. صحبت از بازی سروش رفیعی در پیکان تا نیم فصل است.

لل

علاوه بر این بازیکنان، مهدی شریفی مهاجم سپاهان هم به این تیم پیوسته است و امید عالیشاه هم بعد از پایان خدمت سربازی بازگشته است.

جدا شده های احتمالی: بعد از جام جهانی، علیرضا بیرانوند و وحید امیری پیشنهاداتی از تیم های خارجی دریافت کرده اند. وحید امیری از پیشنهادهای اروپایی اش می گوید و صحبت از پیشنهاد تیم های ترکیه ای به بیرانوند در روزنامه های این کشور مطرح است.

گزارش روزنامه‌های ترک از انتقال بیرانوند

این در حالی است که امیری بازیکن آزاد است ولی بیرانوند با پرسپولیس قرارداد دارد. مدیران تیم امیدوار به حفظ هر دو بازیکن هستند.

استقلال: وضعیت آبی ها در نقل و انتقالات تا این لحظه تعریفی ندارد. بعد از جذب چند بازیکن جوان در نیمه های شب! که وینفرد شفر بعد از بازگشت از تعطیلات چند تن از این بازیکنان را دیپورت کرد، تیم استقلال به طور رسمی فقط قادر به تمدید قرارداد وریا غفوری تا پایان فصل شده است و وضعیت ماندن جپاروف، تیام نامشخص است. گرچه گفته می شود این دو بازیکن در اردوی  ترکیه به تیم اضافه خواهند شد. گرچه این اردو هم وضعیت نامشخصی دارد.

لل

باشگاه استقلال خیال جباروف و تیام را راحت کرد

استقلالی ها، مرتضی اقاخان را در نقش مهاجم و وینگر از پیکان ( که از ناحیه مچ پا مصدومیت دارد و تمرینات پیش فصل را ازدست داده است)، میثم تیموری در نقش دفاع چپ از پارس جنوبی ( که در فصل گذشته از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده و تا دو ماه دیگر از میادین به دور است)، فرشاد محمدی مهر، دفاع راست پارس جنوبی، محمد دانشگر مدافع سایپا،روح اله باقری مهاجم خونه به خونه و اللهیار صیاد منش را به خدمت گرفتند.

حتما بخوانید:  جزئیات تعطیلی سراسری ۱۰روزه از فردا

لل

جدا شده های احتمالی: بعد از جام جهانی، امید ابراهیمی و مجید حسینی پیشنهاداتی از تیم های خارجی دریافت کرده اند. گفته می شود روز گذشته امید ابراهیمی در تماسی با شفر خبر جدایی خود را به او اعلام کرده است. طبق گفته ها الاهلی قطر مقصد این بازیکن است. استقلالی ها برای جانشینی او به فکر جدب علی کریمی هافبک فصل گذشته سپاهان هستند.

آخرین شرایط استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات

کریمی جانشین ابراهیمی در استقلال می‌شود

سید مجید حسینی مدافع استقلال هم مورد توجه باشگاه ترابوزان اسپور قرار گرفته است و گفته می شود فقط دریافت رضایتنامه برای این انتقال باقی مانده است.

حسینی به زودی در اردوی ترابوزان اسپور

شایعه جدایی پژمان منتظری هم از استقلال به گوش می رسد.

برخلاف پرسپولیس که با وجود محرومیت در نقل و انتقالات پرقدرت ظاهر شده است، طرفداران استقلال از وضعیت این تیم راضی نیستند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *