پرسپولیس، چطور پولش را از AFC بگیرد؟ پرسپولیس، چطور پولش را از AFC بگیرد؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پرسپولیس، چطور پولش را از AFC بگیرد؟

پرسپولیس، چطور پولش را از AFC بگیرد؟

علی ولی‌اللهی در روزنامه اعتماد نوشت: خب! داشتید می‌گفتید که تحریم‌ها اثری ندارد، FATF به شرایط اقتصادی مربوط نیست و آنهایی که می‌گویند چون تحریم هستیم نمی‌شود و سخت است، ناتوان هستند. فقط میان کلامتان باید عرض شود که همین روز سه‌شنبه و در حالی که شما نامزدهای محترم از گشایش اقتصادی با توجه به توان داخلی و بی‌اهمیت بودن شرایط خارجی کشور می‌گفتید و صداوسیما هم با طراحی سوال‌های هوشمندانه‌اش چنین القا می‌کرد که تحریم مساله مهمی نیست که بخواهد وقت مناظره را بگیرد AFC به باشگاه پرسپولیس نامه زد و گفت شما تحریم هستید و ما نمی‌توانیم پاداش آسیایی شما را بدهیم. نه تنها نمی‌توانیم به خودتان پول بدهیم که حتی نمی‌توانیم آن را به حساب شخص سومی که با شما قرارداد داشته، واریز کنیم.

پرسپولیس چطور پولش را از AFC بگیرد؟

کمی آن طرف‌تر از باشگاه پرسپولیس فردی با چک ۱۰۰ میلیونی برگشت خورده در یک دست و حکم دادگاه در دست دیگر، خاور برده بود جلوی در باشگاه استقلال و می‌خواست اموال آبی‌ها را مصادره کند. زیبا نیست؟ آقایانی که با لبخند رو به دوربین‌های تلویزیونی می‌گویید برجام فلان است و بهمان! می‌گویید روحانی کشور را معطل یک توافق با خارج کرده، خوب است در مناظره بعدی یا حتی قبل از آن بگویید الان باشگاه پرسپولیس چطور می‌تواند پاداش آسیایی خود را دریافت کند و بدهی‌های ریز و درشتش را به طلبکاران بدهد. بگویید استقلال چطور می‌تواند سود حاصل از صعودش به دور یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد تا مدیرعاملش نگوید ما برای مربی خارج پول نداریم؟

این سوال اصلا شبیه سوال‌هایی که حیدری در استودیوی شماره ۱۱ سازمان از شما می‌پرسد، نیست. شما نمی‌توانید با کلی‌گویی و بازی با کلمات مساله را حل کنید. مشکل واضح است. ما تحریم هستیم و حتی یک باشگاه فوتبالی نمی‌تواند پولی که مال خودش است و برایش زحمت کشیده را به دست آورد. چه کار باید بکنیم؟ دو راه بیشتر ندارد. یا ما تحریم می‌مانیم و همین شرایط برای باشگاه‌های فوتبال ایران ادامه پیدا می‌کند یا می‌روید مذاکره می‌کنید و تحریم‌ها برداشته می‌شود.

حتما بخوانید:  درگیری دو نماینده مجلس یازدهم با محمود صادقی

اگر حالت اول مد نظر شماست و واقعا از ته دل معتقدید تحریم‌ها اثری ندارد و FATF بازی سیاسی است از همین حالا بگویید که این باشگاه‌ها بروند فکری به حال خودشان بکنند. کمتر از یک ماه دیگر موعد پرداخت پول کالدرون می‌رسد و دوباره خطر کسر امتیاز و پنجره‌های بسته نقل و انتقالاتی گریبان سرخ‌ها را خواهد گرفت. استقلال هم به همین شکل. طلب استراماچونی و نیاز به جذب مهره‌های جدید استقلال را به‌ شدت تحت فشار قرار داده.

اگر هم نمی‌خواهید گشایش روابط بانکی در دولت فعلی اتفاق بیفتد و زمانی که خودتان به قدرت رسیدید برای مذاکره مسابقه خواهید گذاشت(همان‌طور که اکثر کارشناسان معتقدند) بدانید که رفتار بسیار ناجوانمردانه‌ای را پیش گرفتید. رفتاری که برای سنجش تبعاتش نیازی نیست ریز و درشت زندگی مردم را شخم بزنیم و فقط کافی است به همین دو باشگاه سرخابی نگاه کنیم. دو باشگاه فوتبال که هیچ ارتباطی با مسائل سیاسی ندارند و هدفشان فقط فوتبال بازی کردن به عشق چند ده میلیون هوادار است اما به ‌شدت متاثر از مسائل سیاسی و تصمیمات شما هستند.

پرسپولیس چطور پولش را از AFC بگیرد؟

البته معلوم نیست. شاید هم شما راهی جادویی بلد هستید که می‌توانید بدون مذاکره مشکلات بانکی را برطرف و AFC را مجبور کنید، پول باشگاه‌های ایرانی را بدهد. فقط این را در نظر داشته باشید آخرین کسانی که می‌خواستند با راه‌حل‌های جادویی مشکلات فوتبال ایران را حل کنند بیش از ۶ میلیون دلار بدهی روی دست فدراسیون گذاشتند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *