پرچمدار «شیائومی» با یک ویژگی خاص معرفی شد پرچمدار «شیائومی» با یک ویژگی خاص معرفی شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پرچمدار «شیائومی» با یک ویژگی خاص معرفی شد

پرچمدار «شیائومی» با یک ویژگی خاص معرفی شد

برترین‌ها: شیائومی می میکس ۴ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و شارژ ۱۲۰ وات رونمایی شد.

پرچمدار شیائومی با یک ویژگی خاص معرفی شد

امروز در مراسمی از جدیدترین پرچمدار شیائومی رونمایی شد. شیائومی می میکس ۴ اولین گوشی تجاری این سری پس از سال‌هاست و همانطور که انتظار داشتیم، از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می‌برد و برای اولین بار شاهد استفاده از دوربین سلفی زیر نمایشگر در آن هستیم. تقریباً سه سال طول کشید تا سرانجام جانشین شیائومی می میکس ۳ با یک جهش بزرگ رو به جلو رونمایی شد. به گوشی می میکس ۴ خوش آمد بگویید. این نخستین گوشی کمپانی شیائومی است که به یک دوربین زیر نمایشگر مجهز است تا اصلی‌ترین جهش در گوشی‌های این خانواده را به خودش اختصاص دهد.

پرچمدار شیائومی با یک ویژگی خاص معرفی شد

اگرچه شیائومی برای نخستین بار از این تکنولوژی استفاده می‌کند، اما اعلام کرده که در واقع. نسل سوم تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر به حساب می‌آید. شیائومی همچنین تاکید کرده که تراکم پیکسلی بخش قرار گرفته بر روی دوربین ۴۰۰ پیکسل در اینچ است و این یعنی کاربران متوجه تفاوت کیفیت این بخش نسبت به کلیت نمایشگر نخواهند شد. این شرکت با بهره‌گیری از طراحی جدید مدار، چینش متفاوت پیکسل‌ها و الگوریتم‌های نرم‌افزاری موفق شده میزان شکست نور برای عکس‌ها و ویدیوهای سلفی را کاهش دهد. همچنین شیائومی میکس ۴ مانند می میکس ۲ از بدنه‌ی سرامیکی بهره می‌برد و کاربران در رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری می‌توانند آن را بخرند.

مشخصات شیائومی می میکس ۴

پرچمدار شیائومی با یک ویژگی خاص معرفی شد

این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد خمیده با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. شیائومی این محصولش را به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس مجهز کرده و آن را در نسخه‌های مجهز به ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌کند. شیائومی می میکس ۴ به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی و شارژ وایرلس ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. بنابراین با استفاده از شارژ سیمی باتری در مدت ۲۱ دقیقه بطور کامل شارژ می‌شود و با شارژ بی‌سیم زمانش به ۴۵ دقیقه می‌رسد.

حتما بخوانید:  حمله به پیج مدیر شبکه سه به خاطر عادل!

پرچمدار شیائومی با یک ویژگی خاص معرفی شد

این گوشی هوشمند به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز شده که از سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HMX سامسونگ به همراه لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. این دستگاه همچنین دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه و دوربین پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری و لرزشگیر اپتیکال دارد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به فناوری UWB (باند فوق وسیع) و ترجمه لحظه‌ای داخل دستگاه، قفل سیم‌کارت، پشتیبانی از استاندارد IP53 برای محافظت در برابر پاشش آب، فرستنده اینفرارد، NFC، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و اسپیکر استریو اشاره کرد.

قیمت شیائومی می میکس ۴

پرچمدار شیائومی با یک ویژگی خاص معرفی شد

ارزان‌ترین مدل این گوشی که از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد با قیمت ۷۷۱ دلار راهی بازار چین می‌شود. مدل‌های ۸/۲۵۶ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی هم به ترتیب ۸۱۷ و ۸۹۴ دلار قیمت دارند. برای خرید گران‌ترین مدل که مبتنی بر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است باید ۹۷۲ دلار پرداخته شود. متاسفانه شیائومی رسما اعلام کرده که این گوشی فقط راهی بازار چین می‌شود و قرار نیست به دست کاربران دیگر کشورها برسد.

تصاویری از جدیدترین پرچمدار شیائومی

پرچمدار شیائومی با یک ویژگی خاص معرفی شد

پرچمدار شیائومی با یک ویژگی خاص معرفی شد

پرچمدار شیائومی با یک ویژگی خاص معرفی شد

پرچمدار شیائومی با یک ویژگی خاص معرفی شد

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *