پلنگ‌ها این‌طور وقت‌ها گریه می‌کنند! پلنگ‌ها این‌طور وقت‌ها گریه می‌کنند! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پلنگ‌ها این‌طور وقت‌ها گریه می‌کنند!

پلنگ‌ها این‌طور وقت‌ها گریه می‌کنند!

ورزش سه: محمد کامارا، دروازه بان تیم سیرالئون نمایشی فوق العاده برابر الجزایر داشته و در پایان بازی هم احساساتی شد.

سیرالئون بعد از ۲۶ سال شانس شرکت در تورنمنت جام ملت های آفریقا را پیدا کرده و در همین اولین بازی خود تبدیل به یکی سوژه های جذاب این تورنمنت شده است. محمد کامارا، دروازه بان سیرالئون نمایش فوق العاده ای را درون دروازه این تیم به نمایش گذاشت تا آنها در جام ملت های آفریقا دست به کار بزرگی زده و یک امتیاز مقابل الجزایر مدعی کسب کنند.

پلنگ‌ها این‌طور وقت‌ها گریه می‌کنند!

پلنگ‌ها این‌طور وقت‌ها گریه می‌کنند!

پلنگ‌ها این‌طور وقت‌ها گریه می‌کنند!

اگرچه انتظار می رفت سیرالئون در اولین بازی خود در گروه ششم مسابقات مغلوب الجزایر، مدافع عنوان قهرمانی این تورنمنت شود، اما عملکرد فوق العاده کامارای ۲۲ ساله آنها باعث شد که آنها به تساوی بدون گل دست پیدا کنند.

محمد کامارا در جریان این دیدار بارها با عکس العمل های تماشایی خود راه گلزنی را بر روی ستاره های الجزایر بست و در نهایت به اولین دروازه بان تورنمنت امسال تبدیل شد که با ثبت هفت واکنش در طول مسابقه، جایزه بهترین بازیکن زمین را به دست می آورد.

پلنگ‌ها این‌طور وقت‌ها گریه می‌کنند!

پلنگ‌ها این‌طور وقت‌ها گریه می‌کنند!

کامارا که کمتر از ۱۰ بازی ملی انجام داده و سنگربانی کم تجربه است، در مقابل تیم الجزایر با ستاره مشهوری شامل ریاض محرز، صوفیان فغولی و اسلام سلیمانی دروازه خود را بسته نگه داشت و بارها سد راه این بازیکنان شد.

اما این دروازه بان جوان هنگام دریافت این جایزه احساساتی شده و نتوانست جلوی اشک های خود را بگیرد. محمد کامارا در مقابل دوربین های تلویزیونی به گریه افتاد تا کاربران در شبکه های اجتماعی به شدت تحت تاثیر این رفتار او قرار بگیرند.

حتما بخوانید:  انتقاد تند رضا صادقی از برگزاری حضوری امتحانات

الجزایر در ۳۵ بازی متوالی از اکتبر ۲۰۱۸ موفق به گلزنی شده بود، اما حالا در اولین مسابقه این تورنمنت در نهایت این محمد کامارا بود که توانست یک تنه در مقابل این مدعی بزرگ ایستادگی کرده و این روند را پایان بخشد.

بازی بعدی سیرالئون روز یکشنبه برابر ساحل عاج برگزار می شود و در نهایت ، آنها در آخرین دیدار گروهی خود در ۲۰ ژانویه به مصاف گینه استوایی می روند. با این عملکرد، بی تردید هواداران فوتبال در دو بازی آینده نیز با دقت بیشتری عملکرد سیرالئون را زیر نظر خواهند گرفت.

در ادامه توئیت های برخی کاربران در توئیتر را مرور خواهیم کرد؛

-کامارا مانوئل نویر جدید است

– او تا آخرین لحظه جنگید، کامارا قطعا لیاقتش را دارد

– من یک الجزایری هستم اما به او تبریک می گویم. جنگجوی واقعی

– به شدت احساساتی شدم، برای ارائه چنین شاهکار فوق العاده باید خیلی زحمت کشید. بسیار هیجان انگیز بود که او کامارا خاطر این نمایش مورد تشویق قرار گرفت، زیرا سیرالئون یک مدعی بزرگ مانند الجزایر را متوقف کرد و این کار کوچکی نیست

– به محمد کامارا تبریک می گویم و برای او پیروزی های بزرگ و بیشتری را آرزو می کنم

-این هم توئیت بلیچر ریپورت: الجزایر از اکتبر ۲۰۱۸ در تمام مسابقات موفق به گلزنی نشده بود. تا اینکه نمایش فوق العاده محمد کامارا در درون دروازه باعث شد سیرالئون این تیم را با نتیجه بدون گل متوقف کند. او پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین اشک می ریخت

پلنگ‌ها این‌طور وقت‌ها گریه می‌کنند!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *