پلیس: پرونده حادثه ایرانشهر در مرحله تحقیق است پلیس: پرونده حادثه ایرانشهر در مرحله تحقیق است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پلیس: پرونده حادثه ایرانشهر در مرحله تحقیق است

پلیس: پرونده حادثه ایرانشهر در مرحله تحقیق است

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس آگاهی ناجا جزئیات بیشتر از پرونده تجاوز در ایرانشهر را تشریح و اعلام کرد که ماجرا آن طوری که در برخی از رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شده بود نیست.

 سردار محمدرضا مقیمی در حاشیه همایش سراسری روسا و فرماندهان پلیس آگاهی در پاسخ به سوالی درباره سرانجام پرونده تجاوز در ایرانشهر اظهار کرد: این پرونده از سوی ماموران پلیس آگاهی در دست اقدام است اما ماجرا آنطور که در فضای مجازی و برخی از رسانه‌ها مطرح شده نیست و ما این مطالب را تایید نمی‌کنیم.

مقیمی با بیان اینکه پرونده تحت رسیدگی قرار دارد گفت: اما با توجه به اینکه در مراحل تحقیق قرار دارد بدون اجازه و دستور قضایی نمی‌توان جزئیات بیشتری از این پرونده را تشریح کرد چرا که ما باید برای بیان جزئیات، مستندات قانونی و استدلال‌های قوی داشته باشیم و قاعدتا تا آن زمان نمی‌توان چیزی را به شکل قطعی اعلام کرد.

وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره اینکه پلیس آگاهی چه زمانی به این پرونده ورود کرد، گفت: طبیعتا پلیس آگاهی بعد از شکایت به این موضوع ورود می‌کند اما در برخی از موارد، تجاوز در معنایی که وجود دارد مطرح نبوده است.

مقیمی اضافه کرد: شروع پرونده با یک آدم ربایی بوده و خوشبختانه با توجه به اینکه پلیس آگاهی در استان سیستان و بلوچستان از زبده‌ترین و قوی‌ترین نیروهای ماست این موضوع در حال رسیدگی است.

امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر: تجاوز به ۴۱ دختر کذب محض است، فقط ۳ مورد بوده

ایران نوشت: مولوی کریم‌زایی، امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر نیز در گفت‌و‌گو با سایت عصر هامون، با تکذیب خبر تجاوز به ۴۱ دختر ایرانشهری از مردم خواست به دستگاه قضایی و امنیتی اعتماد کنند.

حتما بخوانید:  دلتون برای مدارس و دانشگاه‌ها تنگ شده؟

وی گفت: تجاوز به ۴۱ دختر در ایرانشهر کذب محض است چرا که آنها فقط سه نفر بودند. در این خصوص نهادها و دستگاه‌هایی مانند شورای تأمین، دادستانی و فرمانداری و غیره موظف به پیگیری هستند و مردم باید منتظر اطلاع‌رسانی از سوی این مراجع باشند. متأسفانه این جریان از سوی برخی افراد که اطلاعات اندکی داشتند اعلام شده که این امر باعث بدنامی شهر ایرانشهر شده است.

مولوی کریم زایی با تأکید بر اینکه در این جریان جای نگرانی برای هیچ کس وجود ندارد، افزود: بزرگ کردن این موضوع دسیسه دشمنان است این در حالی است که شیعه و سنی در استان سیستان وبلوچستان و بخصوص ایرانشهر وحدت و اتحادی فوق‌العاده دارند و هیچ یک به مال و جان و آبروی دیگری تعرض نمی‌کنند؛ این گونه اتفاقات و بزرگنمایی‌ها از تفرقه‌های دشمن به حساب می‌آید که برخی از روی نادانی به آن می‌پردازند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *