پناهیان: روحانی به تبلیغات‌چی‌ها درباره زنان سوژه داد پناهیان: روحانی به تبلیغات‌چی‌ها درباره زنان سوژه داد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پناهیان: روحانی به تبلیغات‌چی‌ها درباره زنان سوژه داد

پناهیان: روحانی به تبلیغات‌چی‌ها درباره زنان سوژه داد

پایگاه خبری انتخاب: علیرضا پناهیان گفت: خدا لعنت کند کسانی را به دو‌قطبی‌سازی دامن می‌زنند و همه را متهم و منتسب به یک جناح می‌دانند. این لعنتی‌ها اجازه نمی‌دهند جامعه به پیش برود. صهیونیست‌ها این دوقطبی را در اکثر کشورها ایجاد کردند؛ البته در کشور ما موفق نشدند اما همیشه دعوا را راه می‌اندازند.

 علیرضا پناهیان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: طبیعتا مردمان هوشمند از ریشه‌یابی قتل امام حسین(ع) و مظلومیت شدید نمی‌توانند بگذرند و چقدر خوب است در ذکر مصیبت‌ها از مصائب سخن گفته می‌شود و از ریشه‌ها هم سخن به میان می‌آید و حضرت زینب(س) به برخی ریشه‌ها اشاره کردند. این ریشه‌ها را نباید به اجمال از کنارشان عبور کرد؛ نباید به تعجب از این فاجعه بسنده کرد و چه شد که نیم قرن نگذشته فرزند پیغمبر را به شهادت رساندند.

پناهیان: روحانی به تبلیغات‌چی‌ها درباره زنان سوژه داد

به نوشته ایلنا وی ادامه داد: کنار این تعجب حرف‌های فراروانی هست و ان‌شاء‌الله به زودی مردم ما تنها به قاتلین اعتراض نداشته باشند و به آنها که به یاری نشتافتند واعتراض را به ریشه‌های شکل گیری واقعه کربلا گسترش دهند. من به برخی از این ریشه‌ها بر میشمرم که اتفاقا برای موقعیت نماز جمعه هم لازم است.

وی افزود: شاید بتوانیم بگوییم یکی از این ریشه‌ها مساله نفاق زمان پیامبر(ص) بود و باعث نزول سوره منافقین شد. دلیل اینکه در جمعه خوب است که این سوره خوانده شود این است که مردم باید به این سوره توجه پیدا کنند و دانستن معنای آن خیلی لازم است. قابل تامل است که چرا هر هفته باید این سوره خوانده شود و منافقین که به آنها اشاره شده داستان روشنی دارند. رسول خدا از دوقطی مهاجرین و انصار ناراحت بودند.خیلی باید در خصوص دوقطبی سازی در نماز جمعه صحبت شود.

حتما بخوانید:  خودسوزی مرد جوان در رشت

نائب رئیس پیشین قرارگاه عمار گفت: اختلاف نظر در جامعه اسلامی باعث برکت است اما دوقطبی کردن جامعه رفتار منافقانه است و در جامعه ما هم سال‌ها است که شکل گرفته و دو قطب در کنار هم قرار گرفتند و اما این دوقطبی باقی ماند و البته کاذب است. تشکر می‌کنم که اخیرا رئیس‌جمهور علیه دو قطبی‌سازی صحبت کردند اما عجیب بود که ایشان در یک سخنرانی هم دو قطبی برای انتخابات آینده بسازند و هم از دوقطبی سازی انتقاد کنند؛ هم به تبلیغات‌چی‌ها در خصوص زنان سوژه دهند و در عین حال علیه دو قطبی صحبت می کنند. این مساله عجیب است و زیاد در سخرانی ایشان اتفاق افتاده است.

وی افزود: این مساله ادامه پیدا کرد و در همین فضا مساله خلافت هم تحت تاثیر قرار گرفت. دو قطبی سازی باعث ایجاد دیکتاتوری رسانه‌ای می شود و شایسته سالاری از بین می رود و بسیاری از طرح ها و حرفها در جامعه در دعوای دوقطبی زمین می ماند. بعضی ها که طرفدار شفافیت هستند وقتی میینند کسی که از قطب دیگر است و درمورد شفافیت حرف زده به او حمله می‌کنند. مخصوصا سکوت اهل علم و اندیشه و هر انتقادی تلقی به توهین شدن هر امر به معروفی را سخت برخورد کردند همه از نتایح دو قطبی سازی است.

وی ادامه داد: من تقاضا می کنم اندیشمندان بررسی کنند دیکتاتوری رسانه‌ای شوم تر است یا دیکتاتوری انواع دیکتاتورها مثل رضا خان قلدر و آل سعود شوم است. دوقطبی‌سازی موجب دیکتاتوری روانی می شود. خدا لعنت کند کسانی را به دو قطبی سازی دامن می زنند و همه را متهم و منتسب به یک جناح می دانند. این لعنتی‌ها اجازه نمی دهند جامعه به پیش برود. صهیونیست ها این دوقطبی را در اکثر کشورها ایجاد کردند. البته در کشور ما موفق نشدند اما همیشه دعوا را راه می اندازند. در این دوقطبی سازی برخی بدون شایستگی رشد می کنند و برخی با تبعیت از بی بی سی خبیث به دنبال این مساله هستند.

حتما بخوانید:  همتی: بازار آرام و تورم کنترل خواهد شد

پناهیان گفت: انتخابات مجلس از نظر رسانه ملی خیلی مهم نیست اما برخی می‌خواهند از آن سوء استفاده کنند. انتخابات در جامعه سالم انتخاباتی است که کاندیداها حرف های خود را بزنند و با جذابیت حرف هایشان رای جمع کنند. اگر همت بر تخریب کاندیداهای دیگر باشد بر معنای دوقطبی سازی خیلی بد است و اگر انتخبات این شکلی باشد نتیجه سالمی نخواهد داشت و مثل دموکراسی غربی می شود که به هرکه رای دهند صهیونیست ها روی کار هستند.

وی ادامه داد: از نظر مروت و انصاف انتظار داریم رئیس‌جمهور محترم اطرافیان خود را نهی از منکر کنند چون این‌ها آرامش را در جامعه از بین می‌برد. هروقت از اینها فاصله گرفتیم باید برای ظهور آماده باشیم. حضرت زهرا(س) دو ویژگی برای مردم مدینه برشمردند که فرمودند مسلمانان وقتی سخن باطل می‌شنوید با سرعت بیشتری به سوی آن می‌روید و ویژگی دوم این است که آن افعال قبیح را می‌بینید و چشم پوشی می‌کنید.

وی تاکید کرد: زمان امام علی(ع) ایشان می‌فرمایند اگر شما باطل را توهین می‌کردید و اگر از مر حق کوتاه نمی‌آمدید کسانی بر شما مسلط نمی‌شدند که بخواهید برای برطرف کردن آنان هزاران کشته دهید. از شورای نگهبان تقاضا می‌کنم در انتخابات از مر حق کوتاه نیاید و بتواند وسط انتخابات بدون اینکه تنشی در زمین بازی ایجاد شود بگوید شما دروغ گفتید که می‌خواهند پیاده‌رو ها را دیوار بکشند. امام جمعه‌ای گفته بود اگر کاندیدایی پول داد پول را بگیرید و علیه او رای دهید. از مر حق نباید کوتاه آمد. داوری را که نمی‌شود حذف کرد.

حتما بخوانید:  سخنان جنجالی یک روحانی در مورد کرونا

رئیس حوزه علمیه دارالحکمه گفت: البته من گله‌مند نیستم که چرا خیلی از اندیشمندان سکوت می‌کنم چون در خفقان رسانه‌ای که به معروفی تبدیل شده که نمی‌توان نهی‌اش کرد. قبلا نمی‌گفتند از ترس ساواک الان می‌گویند نمی‌توانیم بگوییم از ترس بی‌بی‌سی چی‌ها که ما را داغون می‌کنند. بعد اسم این را حرفه رسانه می‌دانند. انشاله زمان چیرگی حق بر باطل هم خواهد رسید. زمان امام زمان(عج) داریم افرادی که سخن باطل می‌گوید و امام او را اعدام می‌کند. مردم هم بیان بیمار گونه را می‌دانند، تیکه انداختن را می‌فهمند و امام زمان هم دستور اعدام را می‌دهد. مردم هم نمی‌گویند آزادی بیان نیست.

سخنران پیش از خطبه این هفته نمازجمعه تهران اظهار داشت: خیانت فرمانداران و سرداران امام حسن مجتبی به ایشان به بهانه صلح و آرامش که موجب شدند صلح به امام حسن تحمیل شود یکی دیگر از مقدمات بود. اینها از عوامل شکل گیری کربلا بود. اگر به نهی امام حسین(ع) که عدم سکوت علما بود توجه می‌کردند حادثه کربلا رخ نمی‌داد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *