پنجره‌های استقلال بسته شد؟ نشد؟ پنجره‌های استقلال بسته شد؟ نشد؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پنجره‌های استقلال بسته شد؟ نشد؟

پنجره‌های استقلال بسته شد؟ نشد؟

ورزش سه: باشگاه استقلال تهران از حکم فیفا از فعالیت در سه پنجره نقل و انتقالات پیش رو محروم شده است. باشگاه پرطرفدار تهرانی به دلیل شکایت رسمی بویان نایدنوف، بازیکن مقدونیه‌ای پیشین این باشگاه به فیفا با این محرومیت رو به رو شده است.

باشگاه استقلال از فیفا درخواست کرده بود تا از محل درآمدهای این باشگاه در فیفا طلب بویان پرداخت شود که با موافقت هم رو به رو شده بود اما عدم پرداخت سبب شد تا حکم نهایی به سود این بازیکن صادر شود.

استقلال تا شانزدهم تیرماه فرصت داشت با پرداخت مطالبات این بازیکن و دریافت رضایتش از محرومیت فیفا بگریزد اما نامه‌ای که هفته گذشته به دست این باشگاه رسیده نشان می‌دهد تسویه حسابی صورت نگرفته و آنها از فعالیت در پنجره نقل و انتقالات طی سه فصل آتی محروم خواهند بود.

سعادتمند: محرومیت استقلال صحت ندارد

احمد سعادتمند در خصوص خبری که پیرامون محرومیت این باشگاه از ۳ پنجره نقل و انتقالاتی منتشر شده است اظهار داشت: ما پرونده‌های زیادی در فیفا داشتیم که ۶ پرونده را از طریق مطالبات فیفا پرداخت کردیم. روز گذشته هم ایمیلی از فیفا دریافت کردیم که باید طلب بویان را پرداخت کنیم، البته ۹۰ درصد طلب وی آماده پرداخت است و بقیه این رقم هم پرداخت می‌شود.

وی افزود: علاوه بر پرونده بویان ما رقمی حدود ۶۰۰ هزار دلار باید به شفر پرداخت کنیم و از روز گذشته به ما ابلاغ شده که به مدت ۱ ماه فرصت داریم که طلب شفر را پرداخت کنیم.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه آیا فشاری روی استقلال برای محرومیت است گفت: ما مشکلی برای زمان پرداخت نداریم اگر چه تفاوت نرخ ارز باعث شده دچار مشکل شویم و برای ۲ نفر باید حدود ۹۰۰ هزار دلار پرداخت کنیم. هم هیات مدیره و هم کارگزار در تلاش هستند این مشکل حل شود ولی اینکه ما محروم شده‌ایم و اینگونه صحبت‌ها درست نیست.

حتما بخوانید:  توضیح درباره تجاوز به دانش آموزان اصفهانی

پرسپولیس هم ۳ پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد

ساعتی پس از اعلام محرومیت استقلال از ۳ پنجره آتی نقل و انتقالات لیگ برتر، حالا حکمی مشابه از سوی FIFA برای باشگاه پرسپولیس هم ارسال شده است و این باشگاه هم از پنجره‌های بعدی نقل و انتقالات محروم شده است.

در پی شکایت برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات و اسبق پرسپولیس فیفا هفته گذشته با ارسال نامه‌ای به این باشگاه رسماً شش روز مهلت داد تا این باشگاه مطالبات سرمربی پیشینش را پرداخت کند. در این نامه ذکر شده بود که اگر پرسپولیسی‌ها در مهلت تعیین شده مطالبات برانکو را پرداخت نکنند از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شوند.

با گذشت یک هفته و پایان مهلت فیفا به پرسپولیس حکم محرومیت فیفا برای این باشگاه ارسال شد و سرخپوشان از حضور در ۳ پنجره آتی نقل و انتقالات محروم هستند.

طبق احکام جدید فیفا، این محرومیت در صورت پرداخت جریمه از بین خواهد رفت.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *