پیروزی بارسلونا و لیورپول در شب شکست دورتموند پیروزی بارسلونا و لیورپول در شب شکست دورتموند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پیروزی بارسلونا و لیورپول در شب شکست دورتموند

پیروزی بارسلونا و لیورپول در شب شکست دورتموند

خبرگزاری تسنیم: دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با برتری تیم‌های اینتر، ناپولی، لیورپول و بارسلونا به پایان رسید.

در گروه ششم مسابقات، اینتر در میزبانی از بوروسیادورتموند به برتری ۲ بر صفر رسید تا با پیروزی در این نبرد حیاتی به صعود امیدوار بماند.

مارتینس پس از اینکه در دقیقه ۲۳ اینتر را پیروز به رختکن فرستاد در دقیقه ۸۱ یک پنالتی را از دست داد و کاندروا در دقیقه ۸۹ گل دوم نرآتزوری را به ثمر رساند. در دیگر بازی این گروه، بارسلونا به دشواری با نتیجه ۲ بر یک در زمین اسلاویاپراگ پیروز شد.

مسی در سومین دقیقه بازی بارسا را پیش انداخت و بوریل در دقیقه ۵۰ گل تساوی میزبان را به ثمر رساند. در نهایت گل به خودی «اولیانکا» در دقیقه ۵۷، برتری بارسلونا را رقم زد. در این گروه، بارسلونا با هفت امتیاز بالاتر از اینتر و دورتموند چهار و اسلاویاپراگ یک امتیازی در رده اول است.

براساس این گزارش، در گروه پنجم رقابت‌ها، لیورپول به راحتی با نتیجه ۴ بر یک در خانه خنک به پیروزی رسید. چمبرلین در دقایق ۲ و ۷۵، مانه در دقیقه ۷۷ و صلاح در دقیقه ۸۷ برای قهرمان اروپا و اودی در دقیقه ۸۸ برای خنک گل زدند. ناپولی هم در زمین سالزبورگ به برتری ۳ بر ۲ رسید.

مرتنس در دقایق ۱۷ و ۶۴ و اینسینه در دقیقه ۷۳ برای ناپولی و هالاند در دقایق ۴۰ و ۷۲ برای سالزبورگ گلزنی کردند. در جدول گروه پنجم، ناپولی با هفت، لیورپول با شش، سالزبورگ با سه و خنک با یک امتیاز اول تا چهارم هستند.

حتما بخوانید:  شرایط انصاریان ناپایدار و نگران‌کننده است

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه هفتم، بنفیکا در خانه ۲ بر یک لیون را برد. در جدول این گروه، لایپزیگ با شش امتیاز بالاتر از زنیت و لیون چهار و بنفیکای سه امتیازی در صدر است.

چهارشنبه شب همچنین در گروه هشتم، والنسیا و لیل به تساوی یک – یک رسیدند. در جدول گروه هشتم، چلسی و آژاکس با شش امتیاز بالاتر از والنسیا چهار و لیل یک امتیازی در رده اول است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *