پیروزی سرخ‌ها در مسجدسلیمان با طوفان اسدی پیروزی سرخ‌ها در مسجدسلیمان با طوفان اسدی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پیروزی سرخ‌ها در مسجدسلیمان با طوفان اسدی

پیروزی سرخ‌ها در مسجدسلیمان با طوفان اسدی

تسنیم: تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی ۲ بر یک سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

پیروزی سرخ‌ها در مسجد سلیمان با طوفان اسدی

شاگردان یحیی گل‌محمدی با شکست تیم محمود فکری، ۴۸ امتیازی شدند و به استقبال دربی هفته بیست‌و‌سوم مقابل استقلال رفتند.

رضا اسدی در دقایق ۱۰ و ۲۰ این مسابقه روی دو کرنر ارسالی ترابی با دو ضربه سر مشابه هر دو گل پرسپولیس را به ثمر رساند و در سوی مقابل پیمان میری در دقیقه ۷۷ تک گل نفتی‌ها را به ثمر رساند.

ترکیب نفت مسجدسلیمان: علی محسن‌زاده، علیرضا دغاغله، امین اسدی (۵۴ – پیمان میری)، میثم نقی‌زاده، حسن مرادی‌فر، محمدمهدی احمدی، محمد مشایخ، مجید عیدی، مسلم جدمی، مهدی هاشم‌نژاد و سیدمحمد خرم‌الحسینی.

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، وحدت هنانوف، علی نعمتی، رامین رضاییان،‌ سعید آقایی، رضا اسدی، میلاد سرلک (۷۳ – کمال کامیابی‌نیا)، احسان پهلوان (۸۴ – مهدی عبدی)، مهدی ترابی (۷۳- امید عالیشاه)، وحید امیری و شرزود تمیروف (۳+۹۰ – فرشاد فرجی).

داور: علی صفایی

نیمه اول

دقیقه ۹: نفوذ بازیکنان پرسپولیس از جناح چپ را بازیکنان نفت برگشت دادند و در ادامه شوت مهدی ترابی را علی محسن‌زاده به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۰: کرنر ارسالی مهدی ترابی به تیر اول را رضا اسدی با یک ضربه سر دقیق و زیبا به گل اول سرخپوشان تبدیل کرد.

دقیقه ۲۰: گل دوم پرسپولیس دقیقاً مشابه گل اول به ثمر رسید. کرنر اعلامی برای پرسپولیس در این صحنه را بار دیگر مهدی ترابی ارسال و رضا اسدی با یک ضربه سر وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کرد.

حتما بخوانید:  پایداری و قالیباف به لیست واحد رسیدند

دقیقه ۲۶: رضا اسدی از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۳۰: باز هم کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس خطرآفرین شد و این بار ارسال مهدی ترابی و ضربه سر هنانوف با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: احسان پهلوان با یک حرکت تکنیکی از مدافعان نفت عبور کرد، اما در ادامه شوت این بازیکن را محسن‌زاده مهار کرد.

دقیقه ۳۷: بازیکنان پرسپولیس بار دیگر از جناح چپ وارد محوطه جریمه نفت شدند و با یک پاس کات‌بک رضا اسدی را در موقعیت خوب قرار دادند که شوت این بازیکن از روی خط شش قدم را دروازه‌بان نفت به خوبی با یک دست راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۹: محسن‌زاده بار دیگر منجی دروازه نفت شد و ارسال خطرناک ترابی را به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه ۴۲: اشتباه مدافعان پرسپولیس و ضدحمله نفتی‌ها اولین موقعیت جدی میزبان را در این بازی رقم زد، اما شوت بی‌دقت هاشمی‌نژاد با اختلاف زیاد از بالای دروازه راهی اوت شد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۲: نفوذ سعید آقایی و شوت سرکش این بازیکن از داخل محوطه جریمه به تیر افقی نفتی‌ها برخورد کرد و به شکلی خطرناک برگشت داده شد.

دقیقه ۵۴: ضربه ایستگاهی خرم‌‌الحسینی را احمد گوهری با یک‌ عکس‌العمل خوب راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۱: بار چندمین بار در این بازی ارسال کرنر ترابی و ضربه سر اسدی پرسپولیس را صاحب موقعیت گل کرد، اما این بار ضربه سر هافبک پرسپولیس با اختلاف بسیار اندک از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۷۷: پیمان میری با فرار پشت مدافعان پرسپولیس در موقعیت تک به تک با گوهری قرار گرفت و توانست گل اول تیم میزبان را به ثمر برساند.

حتما بخوانید:  صداوسیما اختتامیه جشنواره فجر را سانسور کرد

دقیقه ۸۸: مجید عیدی به دلیل خطا روی بازیکنان پرسپولیس کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۸۹: ضربه سر مشایخ به شکلی خطرناک و فاصله اندک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

مهدی ترابی، وحید امیری و احسان پهلوان سه بازیکن تیم پرسپولیس پیش از این دیدار سه کارته بودند و در صورت دریافت کارت زرد دربی هفته آینده را از دست می‌دادند اما هیچکدام از این بازیکنان کارتی در این مسابقه دریافت نکردند تا پرسپولیس بدون تلفات به دربی حساس‌ پیش‌رو برسد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *