پیشنهاد ترامپ، رکورد مسمومیت در آمریکا را زد پیشنهاد ترامپ، رکورد مسمومیت در آمریکا را زد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پیشنهاد ترامپ، رکورد مسمومیت در آمریکا را زد

پیشنهاد ترامپ، رکورد مسمومیت در آمریکا را زد

خبرگزاری ایسنا: اورژانس یکی از ایالت‌های آمریکایی از ثبت رکورد بیش از ۱۰۰ نفر به دلیل مسمومیت با مواد شوینده و سفیدکننده برای درمان کرونا که یکی از راهکارهای پیشنهادی رئیس جمهوری این کشور بوده، خبر داده است.

به نوشته روزنامه دیلی میل، همچنین مرکز کنترل سموم نیویورک نیز شاهد افزایش تماس ها برای درمان مسمومیت ها بوده است.

پیشنهاد ترامپ، رکورد مسمومیت در آمریکا را زد

بسیاری از مردم در دو ایالت نیویورک و مریلند به راهکار دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای درمان کرونا به وسیله تزریق و نوشیدن مواد ضد عفونی کننده و شوینده عمل کرده و حالا تعداد مسمومیت ها ناشی از این اقدام افزایش یافته است.

این اظهارنظر از سوی ترامپ پس از آن مطرح شد که یکی از مقام های وزارت امنیت کشور آمریکا نتایج آزمایش هایی را منتشر کرد که نشان داد نور خورشید و اشعه ماوراءبنفش به از میان برداشتن ویروس کرونا کمک می‌کند.

ترامپ روز جمعه اما گفت که این اظهاراتش تنها شوخی بوده و نباید آن را جدی گرفت.

آژانس مدیریت اورژانس ایالت مریلند در توئیتی نوشت: تحت هیچ شرایطی نباید محصولات شوینده و ضدعفونی کننده را برای درمان بیماری کووید-۱۹ تزریق کرد یا نوشید یا به هر روش دیگری وارد بدن کرد.

کمیسیونر سلامت شهری نیویورک نیز روز جمعه در توئیتی نوشت: آگاه باشید، مواد ضد عفونی کننده نباید از طریق دهان، گوش یا تنفس وارد بدن شوند. چنین اقدامی می تواند سلامت فرد را در معرض خطر قرار دهد.

در همین حال، سازمان آتش نشانی نیویورک به توصیه های ترامپ واکنش نشان داد و در هشداری به مردم گفت: مردم اکیدا از تزریق و مصرف مواد ضدعفونی برای مقابله با کرونا خودداری کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  جنجال یک فایل صوتیِ منتسب به ستاد بحران قم

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *