پیغام عجیب رئیس فرابورس درباره خرید سرخابی‌ها پیغام عجیب رئیس فرابورس درباره خرید سرخابی‌ها | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پیغام عجیب رئیس فرابورس درباره خرید سرخابی‌ها

پیغام عجیب رئیس فرابورس درباره خرید سرخابی‌ها

فوتبالی: ساعاتی قبل و بعد از کنفرانس خبری مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به همراه رئیس سازمان خصوصی‌سازی، مدیران سازمان فرابورس به همراه چند کارشناس بورسی، جلسه‌ای با حضور سردبیران ورزشی داشتند که نکات مهمی در آن جلسه مطرح شد و احتمالا تا ساعاتی آینده باید منتظر خروجی این جلسات باشیم.

البته استوری میثم فدایی رییس سازمان فرابورس در یک استوری عجیب در اینستاگرام نوشته بود:” چه در عرضه اولیه و چه در معاملات ثانویه، مدیران عامل، هواداران و پیشکسوتان باید از ایجاد هیجان خودداری کنند و گرنه جرم خواهد بود و طبق قانون بازار سرمایه برخورد خواهد شد. خواهش می کنم از هرگونه ایجاد هیجان قویا پرهیز کنند”

استوری عجیب رئیس فرابورس با فروش سرخابی‌ها

معنی این استوری این است که هواداران دو تیم با دقت و تامل و تحقیق فردا پذیره نویسی کنند. البته معنی دیگری هم که می شود از این استوری برداشت کرد این است که اصلا هواداران به سمت خرید سهام و پذیره نویسی نروند. در هر حال به نظر می رسد بین سازمان فرابورس و سازمان خصوصی سازی اختلافهای جدی برای واگذاری وجود دارد. چند روز قبل رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفته بود عده‌ای هنوز در تلاش هستند تا هر طور شده مانع واگذاری سهام سرخابی به مردم شوند. یک سوال مهم که این روزها مطرح می شود این است که حتی یک نفر از کارشناسان بورس و حتی خبرنگاران و رسانه های این حوزه، خرید سهام استقلال و پرسپولیس را به هیچ کس توصیه نکرده اند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ۱۰سال حبس برای جاسوس انگلیسی در ایران

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *