چرا نام ۳۲ نفر دلارخوارِ بزرگ را علنی نمی‌کنید؟ چرا نام ۳۲ نفر دلارخوارِ بزرگ را علنی نمی‌کنید؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / چرا نام ۳۲ نفر دلارخوارِ بزرگ را علنی نمی‌کنید؟

چرا نام ۳۲ نفر دلارخوارِ بزرگ را علنی نمی‌کنید؟

امتداد: میرزایی‌نیکو،نماینده مجلس از رئیس دیوان محاسبات پرسیده چرا نام ۳۲ نفری که بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون دلار ارز دولتی گرفته و هیچ وارداتی نداشتند را شفاف به مردم نمی‌گویید؟

قاسم میرزایی‌نیکو معتقد است گزارش اخیر دیوان محاسبات، طی روزهای گذشته، حواشی را به دنبال داشته که از سویی، این دیوان، مدعی عدم روشن بودن سرنوشت ۴٫۸میلیارد دلار از ارزهای دولتی در سال ۹۷ بوده و از سوی دیگر نیز، رئیس جمهور و رئیس کل بانک مرکزی، تنها یک و نیم میلیارد دلار آن را محل رسیدگی دانستند.

چرا نام ۳۲ نفر دلارخوارِ بزرگ را علنی نمی‌کنید؟

به هر حال، روشن شد که اگر حسابرسی و رسیدگی دقیق در تفریغ بودجه صورت بگیرد، بسیاری از مسائل شفاف خواهد شد. دیوان محاسبات در بخشی از گزارش خود، عنوان کرده که از تعداد ۳۷ شخص حقیقی و حقوقی با دریافت ارز بیش از صدمیلیون دلار، تعداد ۳۲ شخص حقیقی و حقوقی، مجموعا بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون دلار، حتی یک ریال واردات به کشور نداشته‌اند.

در این رابطه، سوال اصلی این است که چرا دیوان محاسبات، نام این افراد را به مجلس ارائه نکرده و صرفا به ارائه گزارشی ناقص بسنده کرده است. سوالی که به شخصه و به صورت کتبی از رئیس دیوان محاسبات پرسیدم و ایشان عنوان کرد که گزارش کاملی را به مجلس و نمایندگان مردم ارسال خواهد کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  زاکانی: ظریف بی‌اخلاق و خلاف گوست

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *